plave ledice - UV ledice

Imam bijele ledice i obojao sam ih u plavo i sad me zanima da li ima opasnosti za oèi jer sam vidio i da UV svjetlo svijetli plavo pa...

Reply to
Mario

Ma nemoj, dobijes plavo svijetlo, ali ne, to ti je u biti bijelo svijetlo ????????????

--
'Lo, there do I see my father. 'Lo, there do I see...My mother, and my
sisters, and my brothers. 'Lo, there do I see... The line of my

Gle, ako si ih ti obojao u plavo, onda to nije promijenilo njihovu valnu duljinu - one u principu i dalje svijetle bijelo...

Reply to
Hector

O Bo¾e nemoj se s tim igrati, mo¾e¹ oslijepiti od UV-a, dobiti opekline... i tko zna ¹to ne:))) Ha ha, ma samo se ¹alim...pa razmisli ako oboji¹ ¾arulju u plavo..hoæe li ona svijetliti u UV spektru? Mislim da neæe:)

Reply to
Mate

Da, LED-ica i dalje svijetli bijelo - to sto je na LED-ici sloj plave boje pa tebi izgleda kao da ona svijetli plavo ne mijenja nista na stvari - bijela LED-ica uvijek svijetli bjelim svjetlom

Reply to
Hector

Sun, 4 Nov 2007 20:58:53 +0100, njegovo velièanstvo Mate u svojoj poruci nakon puno razmi¹ljanja napisao je ove mudre rijeèi koje glase:

Ma znam to sam i ja mislio ali nisao htio riskirati.

Mario

valnu

svijetlo

Hm... siguran si? Ja cuo da u stvari svijetle UV, ali imaju nekakav premaz, slièno kao fluo cijev...

Reply to
Iber

I ja chuo/prochitao da su bijele ubit plave LED.

Reply to
Biba

Boja je plava zato jer OD SVE VIDLJIVE svjetlosti propu¹ta samo pojas oko plave. To ne mora znaèiti da ne propu¹ta u UV ili IR dijelu... Odgovor je zato: mo¾da i propu¹ta UV.

Reply to
pip

fluo

Ako i imaju premaz on je unutar kucista i na njega ne mozes utjecati

Reply to
Hector

Mo¾da propu¹ta UV, ali neæe¹ dobiti ni¹ta vi¹e UV svjetlosti nego kad je ledica svjetlila bijelo je kompletniji odgovor... :-)

Sa premazom mo¾e¹ samo prigu¹iti dio spektra, a ne pojaèati(osim ako nije fluorescentni premaz :-)). Npr. ako crvenu ledicu pofarba¹ u plavo, neæe¹ dobiti plavu svjetlost, jer sama ledica ne emitira ni¹ta u plavom dijelu spektra... Bijela svjetlost se sastoji od crvene, zelene i plave, zato bojenjem bijele ledice mo¾e¹ dobiti bilo koju boju.

Reply to
Frane

Provjerio sam - neke plave LED emitiraju oko 3% svoje svjetlosti u dijelu spektra 370-400nm (neke ne emitiraju na manje od 400nm). Taj dio spektra je oku nevidljiv (ljubicasta boja je 400nm na dalje) i spada u UVA dio spektra. Dakle LED zaista emitiraju UV svjetlost, ali mislim da ces od jedne ledice pokupit manje UV nego sto pokupis od sunca kad ides u ducan :-)

Reply to
Hector

Mon, 5 Nov 2007 19:45:16 +0100, njegovo velièanstvo Hector u svojoj poruci nakon puno razmi¹ljanja napisao je ove mudre rijeèi koje glase:

Ali ovo tehnièki nije plava ledica nego je bijela prebojana markerom a uz to imam ih 28 komada i to onih od 40000mcd. kakva je sad dijagnoza?

Reply to
Mario

Stavi u mraku neki novac pod ledicu pa ces odmah vidjet ako ima UV svjetla.

Reply to
oldtimer

Ak ti je ba¹ takva frka, probaj saznat koja je to toèno ledica, pa skini datasheet i pogledaj koliko svjetlosti emitira u UV spektru. Ali poprilièno sam siguran da ti neæe bit ni¹ta ako ne bude¹ buljio direktno u njih, jer to, bez obzira na UV svjetlost, ne bi bilo zdravo za oèi. Koja bi im uopæe trebala biti namjena, ako nije tajna?

Reply to
Frane

Mon, 5 Nov 2007 20:54:11 +0100, njegovo velièanstvo oldtimer u svojoj poruci nakon puno razmi¹ljanja napisao je ove mudre rijeèi koje glase:

Trebalo bi se vidjeti neke male crtice jeli?

Reply to
Mario

Tue, 6 Nov 2007 01:12:00 +0100, njegovo velièanstvo Frane u svojoj poruci nakon puno razmi¹ljanja napisao je ove mudre rijeèi koje glase:

Namjena im je light show i sve sam isprobao i onda sam se sjetio da mo¾da nije zdravo. to svijetlo blica brzo, zna¹ kakvi su lightshowovi. Nisam puno gledao u njih samo dok nisam nariktao. Da li ¾arulje sa ¾arnom niti emitiraju u UV-u?

Reply to
Mario

Ma nema¹ brige. Evo, na¹ao sam ti zgodan link, pa pogledaj onaj grafikon sa valnim duljinama. "Tungsten lamp" ti je ¾arulja sa ¾arnom niti.

Frane

Tue, 6 Nov 2007 17:26:04 +0100, njegovo velièanstvo Frane u svojoj poruci nakon puno razmi¹ljanja napisao je ove mudre rijeèi koje glase:

Zgodan link Aaaaaaaaaaaaaaa, zato kad ledicu prefarbam crveno ona skroz slabo svijetli a plavo najjaèe

Puno hvala

Reply to
Mario

Eto :-) Jesam ti rekao da je setnja na jesenjem suncu opasnija od LED-ica...

Reply to
Hector