Pitanje punjac

Pozdrav, krepao mi punjac za laptop nazivne vrijednosti 19V, 4.74A, pa me zanima da li mogu koristit zamjenski 19V 4A?

Unaprijed hvala!

Reply to
Farder

Za samo punjenje ne bi trebalo biti problema (provjeri da li je polaritet prikljuèka ok!), Pa mo¾da niti za rad, ovisi (provjeri ¹to pi¹e na lapu sa donje strane. Mo¾e¹ to provjeriti (ako nije pretjerano nepoznat, ali po specifikaciji miri¹i na HP ) koje adaptere proizvoðaè preporuèa kao zamjenske. Inaèe proizvoðaèi uglavnom koriste iste adaptere za nekoliko ureðaja iste serije . Ako nije ne¹to nabrijano, postoji "velika moguænost" da zahtjeva manju struju za rad nego jaèi brat. Kada prikopèa¹ vidjet æe¹. Ne brini, bunit æe se.

Pozdrav

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/

da

Lap je Acer Ferrari ... stvar je u tome sto mislim punjac uzeti preko ebay-a, pa da znam sta naruciti. Uglavnom, nasao sam punjac istih vrijednosti (nesto je skuplji od univerzalnih), pa cu njega uzeti da puno ne riskiram.

Pozdrav

Reply to
Farder