pitanje kondenzatori

na jednom uredjaju prdnu mi je kondenzator od 30 mikrofarada, ja sam spojio od 25 ali mi sklopka stalno izbacuje, sad me zanima dali bi sta postigo kad bi spojio 2 kondezatora jedan od 20 a drugi od 17 mikor farada u paralelan spoj, dali bi smetalo ako je jaci ili bu sve sljakalo

unaprijed hvala

Reply to
the_one

Pa zemes jedan od 20 i jedan od 10...

Reply to
Mystique

spojio

kad

Taj uredjaj je vojna tajna strogo povjerljivo, je li? U ovoj grupi se ocekuju pitanja vezana uz elektroniku, a tvoje spominjanje sklopke i izbacivanja mi govori da se radi o motoru.

Jesi stavio bipolarni kondenzator ili obicni elektrolitski?

Reply to
Petar Bjelèiæ

radi se o dubinskoj pumpi, ovak nabavil sam odg kondenzator sve to spojim pumpa pocne dizat vodu tlacna sklopka izbaci ali pumpa i dalje fila dok ne dojde do tlak do 6 baraonda mi izbaci sklopka od struje, fakat neznam kaj sere

Reply to
the_one

Ja se u pumpe ne kuzim, ali tu ti nije logicno da tlacna sklopka izbaci, a da pumpa i dalje radi. Onda ta sklopka ne valja ili se zaljepila.

Kad nabije 6 bara, zadavi motor i on izbaci sklopku zbog prevelike potrosnje.

Reply to
Petar Bjelèiæ