piezzo horna

Bok svima!

Gdje u Zagrebu ima piezzo horni za kupiti?

U pitanju su neke US Blaster kutije, na kojima nema nikakvih vanjskih oznaka, a niti na samom tweeteru ne postoji nista osim oznake za polaritet. Visokotonci su prestali raditi nakon 1 svirke.

Danijel

Reply to
Daneeyel

a niti

Sjeæam se da ih je bilo u Chipoteci za kupiti, ne znam da li ih jo¹ imaju, i pada mi jo¹ napamet Dobar Zvuk d.o.o.

Reply to
- Zoki -

a niti

Daj sliku na binse imam nes doticnih samo nisam siguran pasu li tebi...

PozZ!

P.S. Mozes me ganjati na snipped-for-privacy@yahoo.ocm

OCM=COM

Reply to