iec

Bok svima!

Trebam pomoc i savjet.

Zelio bih promijeniti set mojih produznih letvi i kablova, sto monofaznih, sto trofaznih, u IEC-(60)309 konektora i pripadajucih im kabela. Kako planiram uzeti vecu kolicinu muskih i zenskih konektora, pa sto za sasiju, a sto za kabel, zelio bih proci sto je moguce povoljnije.

Pitanja su:

Ima li u praksi pravilo da se koristi neka specificirana kvadratura za

16A/360V, odnosno u kombinaciji s ovim konektorima?

Gdje se mogu u Zagreb nabaviti konektori i kablovinje, a da ih ne platim skupo (ne znam ni kako se cijene krecu)?

Imam jos more pitanja, samo ih se ovaj cas ne mogu sjetiti. Budem. :)

Unaprijed vam hvala na bilo kakvoj sugestiji.

Danijel

P.S.

Dodatno objasnjenje slijedi... Trenutno (i unazad sto godina) koristim raznorazne kabele za spajanje mojih elektricnih uredjaja. Od kabela sarolikih kvadratura, preko djelomicno istopljenih izolacija do te mjere da nisu lijepe i okrugle, preko tockasto varenih produznih letvi za 15kn s Hrelica i ne znam cega sve ne. Kao posljedica koristenja navedenih stvari u zadnjih dva mjeseca sam imao slucaj taljenja jednog konektora (iec, kao kod racunalnog napajanja), te izbacivanje fidovke zbog jednog produznog kojeg sam odmah bacio u smece.

Osim samih navedenih konektora, zelja mi je napraviti i razvodne kutije - na ulazu 5polni 16A IEC309, a na samoj kutiji desetak zenskih konektora (onih IEC, kakvi su na kabelu za kompjutor). Mozda staviti i automatske osigurace po svakoj od tih malih uticnica. Ne znam od cega napraviti takve kutije, a da budu cvrste (mozda ima i gotovih?), te s cime izbusiti kvadratne rupe za ove male konektore.

Dosta price. Postao sam previse ushicen opisivanjem svojih zelja...

Reply to
Daneeyel

Na ovo ti mogu odgovoriti. Za instalacije se uzima da je najveæa gustoæa struje u bakrenom vodièu 6 A / mm^2 (6 ampera po milimetru kvadratnom), ¹to æe reæi da je za instalaciju do 16 A dovoljan presjek vodièa od 2,5 mm^2.

6 A - 1 mm^2 10 A - 1,5 mm^2 16 A - 2,5 mm^2 25 A - 4 mm^2 itd.

Probojni napon se definira kao Umax + 1000 V, tako da izolacija za napon od 230 V odgovara i za napon od 400 V.

Reply to
-Rio-