Peglanje napona?

Za peglanje napona sam stavio 4700uF, i poslje toga jo¹ LM7805(regulator napona) i poslje toga mi napona na mikrokontroleru varira(stalno se mijenja) od 4.86, 4.87, 4.88 uglanom varira 0.03 V jel to u redu? Ili je to previ¹e za elektroniku?

--
Buiæ Bojan
www.pulainzenjering.hr

A kojim instrumentom to mjeri¹? Spoj na mjestu mjerenja su pipalice koje dr¾i¹ rukama ili je uèrvr¹æeno vijkom ili "krokodilkama"? Koja je brzina promjene napona? Sad provjeri ovo, ponovo pogledaj sklop i onda pogledaj materijale za labose iz srednje ¹kole.

A po¹to najvjerojatnije sam izraðuje¹ elektroniku koja se na to spaja, provjerio si min. i max. vrijednosti radnog napona komponenti?

Provjeri sve to i sam æe¹ doæi do odgovora.

Reply to
Mario Malenica

Je napon se meni kreæe unutar granica koje podnose komponente tako da one pregorit neæe , nego me zanima dali æe ta promjena utjecati na rad miraèa, a promjena se de¹ava dosta brzo svakih 1 sek (skoèi za 0.01V..pa se spusti ...pa oprt poraste..itd.). Mjerim obiènim voltmetrom i to na postolju mikrokontrolera sa pipaljkama..

"Mario Malenica" je napisao u poruci >

Reply to
inz

A sad pogledaj pdf od kontrolera i pogledaj koje su minimalne vrijednosti prije nego ¹to doðe do korupcije RAM-a ili EEPROM-a.

Inaèe se za za¹titu koriste posebni sklopovi za nadzor (brown out reset i ostali).

Reply to
Mario Malenica

mijenja)

previ¹e

U vecini slucajeva (standardni djelovi) nece bti problema. Btw stavi imedju izlaza 7805 i gnd 7805 0.1uF blok i to sta blize chipu (a nebi bilo lose i jedan blizu kontrolera)

Minimalni napon je 4.5 V

"Mario Malenica" je napisao u poruci >

Reply to
inz

ma to nije nis....

Reply to
Kresimir Pecnik

pogledaj s osciloskopom, mozda imas male oscilacije mada sumnjam...mislim da je to sve OK

Reply to
Kresimir Pecnik

Oscilacije su mu zbog mjernog instrumenta i zbog filtriranja napona nakon

78xx. A pitanje je i kolika je èistoæa ¹tampe na mjestu gdje se mjeri.
Reply to
Mario Malenica

Nikakav problem to nije !

Reply to
GameBookers

sumnjam...mislim da

Kako ono ide: Toènost digitaca je X posto PLUS/MINUS jedna znamenka!!?? Mo¾da '¹eta' referentni napon mjernog instrumenta....

Reply to
Vaso

ma kakvi previ?e. Meni po 0.2 V oscilira napon :))

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?.!!?

Reply to
Bojan