P: easyPIC 5

Prodajem EasyPIC 5 razvojnu okolinu s dodacima. Dakle, osim osnovne plo=E8e dobije se i numeri=E8ki display+ grafi=E8ki display + touchpad folija + PIC18F4550 mikrokontroler + PIC16F887. Kori=B9teno je svega 2 puta i prakti=E8ki novo sa svim papirima, uputstvima i naravno originalnom kutijom.

LukasovicH Lukasovich

koliko novaca?

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 5682 (20101207) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 5682 (20101207) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

josipb

potpisa 5682 (20101207) __________

Cijena je 900 kn. Na mail...

Reply to
LukasovicH Lukasovich

Ne znam tko je tebe opljaèkao , ali ne mora¹ i ti nas. :-)

"LukasovicH Lukasovich" je napisao u poruci interesnoj grupi: snipped-for-privacy@j32g2000prh.googlegroups.com... Prodajem EasyPIC 5 razvojnu okolinu s dodacima. Dakle, osim osnovne ploèe dobije se i numerièki display+ grafièki display + touchpad folija + PIC18F4550 mikrokontroler + PIC16F887. Kori¹teno je svega 2 puta i praktièki novo sa svim papirima, uputstvima i naravno originalnom kutijom.

100%

pa sta hoces?... nova ploca (99eur), glcd sa touchom (20eur), 18f4550 (7eur) = ukupno 126eur x7,4 = 932kn

32kn jeftinije od nove :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

..

ur)

:)) Pa ploca je nova skoro, a kad izra=E8una=B9 carinu i po=B9tarinu vidi onda koliko je jeftinija. I ima jo=B9 jedan display... Pa onda i nije ba=B9 32 kn.

Reply to
LukasovicH Lukasovich

:)) Pa ploca je nova skoro, a kad izraèuna¹ carinu i po¹tarinu vidi onda koliko je jeftinija. I ima jo¹ jedan display... Pa onda i nije ba¹ 32 kn.

pa uz plocu se defaultno dobije 2x16 display...

pozdrav

Reply to
Fastah

Napisao je covjek da daje GLCD, a ne "bezvrijedni" alfranumericki LCD :)

Reply to
Mad I.D.

Napisao je covjek da daje GLCD, a ne "bezvrijedni" alfranumericki LCD :)

jasno, ja sam izracunao kolko sve skupa kosta novo a covjek je komentirao nakon toga da daje dva displeja a ne jedan koji dam ja stavio u kalkulaciju... na to sam ja rekao da se ovaj drugi 16x2 tako i tako dobije uz plocu znaci ulazi u cijenu ploce... :-) sto tu ne valja?

pozdrav

Reply to
Fastah