OT, samo za Bax-a

Pristup news.wisp.hr imao sam jedan dan. Naravno, nisam ocekivao da æe mi ostati zauvijek, no opet sam na poèetku :(, ne mogu do binaries grupa. Ima li moguænost da mi se dozvoli stalni pristup tvom news posluzitelju u z komercijalne uvijete, neku naknadu? Odgovor moze na e-mail.

Lp, Damir

Reply to
damir

Probaj i ovaj: news1.xnet.hr

ostati zauvijek, no opet sam na poèetku :(, ne mogu do binaries grupa.

komercijalne uvijete, neku naknadu? Odgovor moze na e-mail.

ako imas koga na iskonu neka ih nazove i zatrazi roaming account. Provjereno radi i free je

Reply to
chuspy

Probao, ne prolazi. No, opet ide na Bax-ov poslu¾itelj.

Lp, Damir

Reply to
damir

Na ¾alost, sva moja ekipa je na t-comu. Ali opet imam pristup na wisp, zahvaljujuæi Bax-u.

Lp, Damir

Reply to
damir

Lp, Damir

Eto odgovorio sam ti na mail ... :) preseljavam newse na drugu kantu pa gledam da ne izgubim dosad skinuto ... pa æe biti manjih prekida ... al ne ukidam ulaz izvana :) samo vozi :)

Reply to
Bax

Dana 15.03.2013. u 11:36, damir napisa:

ostati zauvijek, no opet sam na poèetku :(, ne mogu do binaries grupa.

komercijalne uvijete, neku naknadu? Odgovor moze na e-mail.

nabavi carnet account

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

davno sam bio ðak i student :) A moliti se vlastitim klincima mo¾e biti jaaako skupo :)

Reply to
damir

Paaaa!

Ti ih valjda hranis, pazis, mazis...! Trebaju samo u skoli, faxu zatraziti acc...

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

nema toga vise danas....danas si njihov rob ili te pospreme u institucije, sud, zatvor, rehabilitacije, promatranja...itd....sreca pa je Goljak zatvoren, puno bi se roditelja tao naslo jer nisu udovljili svome djetetu :)))

Reply to
Gaghigno

Ggagi pripazi kad slozis svoje klince!

Vec te vozaju, a nisu jos na putu...

;)

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

Uz gore nabrojano ide neizostavno i "samo se pazi, sam si budes mijenjao pelene" :)))

Reply to
damir