OT? Coca cola nagradnjaca..

nisam znao di da postam ovaj topic ali eto ima veze s elektronikom pa cemo tu pitati..

na koju foru oni znaju di je dobitna boca? danas sam malo mozgao o tome i gledam reklamu "da ce oni nac dobitnika putem gps-a"... pa kontam .. kako mogu osim ako u cepu boce nema gps odasiljac ili nesto... a di u cep boce moze stat takva stvar... ima neka fora ili...

tnx svakom tko pokusa razjasniti ovu misteriju :)

pozdrav

Reply to
Dakky

pokusat cu ostati ozbiljan i reci ti samo da bolje procitas pravila nagradne igre

Reply to
Antun

I sta pise u pravilima... da ces ispod cepa naci obavijest kako da im se javis...

i kakve to veze ima sa silnim GPS-om i inim glupostima koje tako zestoko reklamiraju

Reply to
Dakky

kad kupi¹ bocu coca cole onda te prati jedan agent (coca cole) koji te nadzire i prati svaki tvoj pokret 24h na dan sve do kraja nagradne igre..... navodno su unajmili vi¹e stotina tisuæa kineza za taj posao zato pazi kad vidi¹ jednog u gradu taj sigurno ne ¹eæe bezveze.....

Reply to
Simke

Mislim da smo mi cudna zemlja po svemu pa tako i po ovoj nagradnoj igri, (nisam imao zivce da citam pravila kako to radi kod nas), no znam da je ta igra u Americi stvarno radjena sa GPS+GSM phone ,( mozda i CDMA, manje bitno), smjestenim u LIMENKAMA CocaCole. Tezinski su iste i nemas nacina da znas di je lokator dok ne otvoris limenku i pokrenes mehanizam za lociranje.

KAko stvar kod nas radi NE znam ali mislim da je BEZ elektronike ??

Reply to
Lex-Lutor

E da za ljubomorne...namontirati GPS TX na curu..e sad gdje to ugurati sve.. ;-))

Reply to
mtech

Hajd'mo malo razmisliti! Prvo trebas GPS lokator koji ni u SF filmovima ne stane ispod brtve cepa. Potom trebas nekako poslati "njima" svoju lokaciju ocitanu GPS-om. Sto bi to trebalo biti? RF stanica? Zakon kaze da ti potrebna dozvola za uporabu RF stanice dometa veceg od 100 metara. Kao alternativa je poslati dojavu GSM mrezom. Sad opet ona misterija. Zar se u cepu nalazi i GSM mobitel? Cijela stvar bi imala smisla, uz veliku rezervu, ako je sve zapakirano u limenku, ali u prozirnoj boci pa jos ispod cepa....???? Mislim da bismo se trebali dogovoriti i tuziti ih radi obmane. Cinjenica je da takva tehnologija NE POSTOJI.

Reply to
mike

Kad je vec tako zabavno, eto i mene malo. Stavis to na dno njene torbice. U njoj toga ima toliko da ce proci jako dugo vremena dok se ne pocne pitati sto je to nepoznato u njenoj torbici. Mozda nece to ni tada baciti iz sentimentalnih razloga. Sigurno je nesto vazno kad je to dospjelo u njenu torbicu.

dewill

Reply to
dewill

Reply to
Vanc

Cisto za information: po zakonu je da se na frekvenciji 433 MHz (licence free) moze koristiti predajnik do 500 mW (ne racunajuci pojacanje antene) - a to obicno ide par km.

-- Goran

Vukovar se vraca kuci...

Reply to
GoraN

Evo da malo nadopisem i javim se ponekad :)

Smatram da se taj GPS aktivira tek kad se boca otvori, jer inaèe sam imao plan kako naæi bocu u supermarketu ako je GPS konstantno ukljuèen.

No dosta o kriminalu :).

Vi¹e informacija mo¾ete naæi na googlu uz Coca cola GPS - to je pojam koji nalazi slike, konstrukciju...

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

: Vi¹e informacija mo¾ete naæi na googlu uz Coca cola GPS - to je pojam koji : nalazi slike, konstrukciju...

Winners know instantly if they have won when they open the bottle-instructions pop out telling the winner what to do next. They are then instructed to pull off the label and unscrew the bottle into two halves which reveals a Benefon GPS mobile phone.

A prva liga su to smislili...

Reply to
Dakky

A funkcionira, ja bi prvo odnio GPS u lab, rastavio ga i onda ga kasnije aktivirao :)

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com