osciloskop

ej, Mogao bi uskoro pasti jedan osciloskop sad ne znam sto bih... Za oko mi je palo:

MSO4034 Nesto mi nije jasno i jedni i drugi imaju hardversko dekodiranje serijskih protokola sad dali to dolazi u paketu ili treba doplatiti. Bavim se projektiranjem digitalne elektronike i sve vise imam potrebu za istim.. pozz

Reply to
RockyO

nitko?

Reply to
RockyO

Radim sa Agilentom iz serije 3000 (naravno, slabije karakteristike od ovog), ali vidim kako imaju slièno suèelje. Na ovom 3000 dugmad ima "ljigav" odziv :) (gumene tipke, a navikao sam na "kliketeklik" stare Hamege ili Tektronix-e)

Software za spajanje na PC je kriminalno lo¹, ali dobije se protokol u dokumentaciji, tako da mo¾e¹ napisati svoj, ako ti je spajanje na PC od ¾ivotne va¾nosti.

U nekim situacijama (ali na sreæu rijetkim), dolazi do aliasinga.

Ako ga nabavi¹, otiði na web Agilentovu stranicu i skini nadogradnju softwarea, imaju bugova sa suèeljem (display, dugmad) na svim modelima.

Trebalo bi biti u paketu, skini uputstva za upotrebu, pa provjeri. Èini se kao zgodna igraèka, no, ako mora¹ ubacivati svoje poruke u taj promet, tada je (pre)skupa igraèka.

Reply to
Mario Malenica