adsl spliter

Jednostavno gdje to kupiti u Zagrebu, T-Com mi je stavio naravno jedan ali kako imam dvije telefonske uticnice moram i na drugu staviti isto.

Reply to
Nema Spama

Imas u Formelu.

Ljp Ivan

Reply to
IvAn

To ti netreba. Ja koristim bez toga veæ skoro 2 godine i nikada nikakvih smetnji niti na modemu niti na telefonu.

Reply to
Pudo

A kakav telefon ide na taj splitter?

Reply to
Vaso

Gigaset S200

Reply to
Pudo

Mislim, obièni analogni ili ne¹to digitalno?

Reply to
Vaso

Treba treba na zalost jer je drugi telefon ne upotrebljiv bez splitera.

Reply to
Nema Spama

Osciloskop do par stotina kuna kupujem! Ponude na 098 818-394.

Reply to
thitrec

Osciloskop vrijednosti do 50$ kupujem. ponude na 098 818-394.

Reply to
thitrec