opet glede ploèica

nitko nema prijedlog za izradu ploèica??

Reply to
krunoslav

nitko nije odgovorio jer pitanje djeluje kao da je od nekog tko je sa neba pao, a drugo, valjda ovi sto to rade u kucnoj radinosti (kao npr. ja), radimo to onak amaterski kad nam se hoce, ne po nekim rokovima :) imas hrpu tvrtki koja to izraduje, jednu od njih je:

Yes Master (Vega)

los odabir...mislim da je Galtronik najmanje los

Reply to
Kresimir Pecnik