napunjenost akumulatora

Pozdrav Treba mi neka po moguænosti jednostavna shema napunjenosti akumulatora sa kakvih par dioda Pa ako netko ima bit æu zahvalan

Reply to
Medo

Pozdrav!

Reply to
pekmez

Dana , u poruci :fh2elm$jvi$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, pekmez je napisao/la:

:: Treba mi neka po moguænosti jednostavna shema napunjenosti :: akumulatora sa kakvih par dioda : :

: : Pozdrav!

Takoder preporucam LM3914 - Moze se kombinirati do 10 LED (i vise ako se bas zeli). A, moze i manje.

Moze i jednostavnije ako se zeli samo jedna LED- sa komparatorom (operacijsko pojacalo).

Ovisi kolko LED zeli covjek?

--
Tihomir Krizan
Reply to