Lightshow sa 3xTIC106D

Moze li na binaries shema lightshow-a sa 3x TIC106D i odvojnim trafom na ulazu, nedavno sam je vidio na netu i sad je nikako ne mogu naæi, pa ako tko ima. Treba mi ba¹ ta shema, ne neka zamjenska, mada ako netko ima ¹to zanimljivo, pogledat æemo.

iqk

Reply to
iqk

U poruci: dsq9rb$i4k$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, iqk je napisao/la:

[...]

Evo, satvio sam nesto za tebe na binse. Mislim da ce ti pomoci...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

"..:: Tihi ::.." je napisao u poruci interesnoj grupi:dst0k6$39i$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr...

Zahvaljujem, pomoglo je. (Na shemi za sna¾niji light-show, zanimljivi ovi "tirizistori" u opisu rada sklopa ;-))

iqk

Reply to
iqk

U poruci: dt236p$hs5$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, iqk je napisao/la:

: Zahvaljujem, pomoglo je.

Nema problema!

: (Na shemi za sna¾niji light-show, zanimljivi ovi "tirizistori" u : opisu rada sklopa ;-))

Da, i ja sam primjetio... :)

-- Tihomir Krizan

Reply to