napajanje pcb

nacrtao sam pcb za dvostruko napajanje

jel valja? tu gdje je upitnik, moze li se povuci otud, ili moram bas s kondenzatora? mislim da je to ista tocka, pa je svejedno, zar ne? thx

--
X'atham-ry'aa j'aiigh! Tha'zai-tonn nax'a-gorrha!
Reply to

? je dobro, samo bi ja sve vodove stavio dosta deblije, ili ako oces bas tu debljinu gnd bi potegao blize kondenzatorima.

Reply to
Fire

vodovi su 2mm debeli. treba deblje? mislis bas ovu tocku gdje pise 0V pribliziti kondicima, zasto?

--
X'atham-ry'aa j'aiigh! Tha'zai-tonn nax'a-gorrha!
Reply to
Quad Machine

Nevezano za ovo. Za ¹to ti je taj ispravljaè? Ako je za ono pojaèalo ¹ta gradi¹ reci mi koliko je tu mikro farda u tim elektrolitima? Koliko je pojaèalo jako?

Reply to
EnigmA

da za to pojacalo je. 3300uF elektroliti, mislijo sam dodati jos paralelno 0,1uF keramicke, kako mi je netko ovdje preporucijo. 100W trafo, 2*20V. sto, jel treba kakve modifikacije raditi? glede filtriranja i stajaznam, ja sam prije trafa stavio od nekog napajanja neki LC filter, to ce valjda koristiti?

--
X'atham-ry'aa j'aiigh! Tha'zai-tonn nax'a-gorrha!
Reply to
Quad Machine

Radit ce alija bi to izveo malo drukcije (pogledaj na binse)

Poslao sam ti mail sa mojom izradom ispravljaèa.

Reply to
EnigmA

ovo moje izgleda zguzvano i svakako, jer imam jedan komadic plocice, pa sam sve crtao da mi stane na taj komad, da ne kupujem novi :) ovo tvoje izgleda mnogo bolje. thx

brijem da necu kupovati jos elektrolite, nego cu samo staviti 3300uF el i 100nF cer.

thx za plocicu

--
X'atham-ry'aa j'aiigh! Tha'zai-tonn nax'a-gorrha!
Reply to
Quad Machine

Ne stavljaj keramiku! Folija je tvoj prijatelj :) BTW, 3300 uF ti je IMO malo, ja ti preporuèavam da kada uhvati¹ vremena, napravi si ploèicu kakvu sam ti poslao i stavi onakve komponente

Reply to
EnigmA

"EnigmA"

A mo¾da lik ne slu¹a RnB ili Ravela, mo¾da nema neke velike dinamike u njegovoj mjuzi pa mu je 3300uF sasvim dosta :)

Reply to
miha

pise onaj covjek sto je dizajnirao da njemu radi s 2200uF, pa ja misl'a da ce i meni raditi. imam jedan elektrolit od 4700uF, da stavim jedan od 4700 a drugi od

3300, jel bi to bilo bolje? jel bi smetalo sto nisu simetricni? imam jos jedan od 2200, pa da spojim 3300+3300 i 4700+2200? jel bi to valjalo? stajaznam :) poz
--
X'atham-ry'aa j'aiigh! Tha'zai-tonn nax'a-gorrha!
Reply to
Quad Machine

Moze i keramiku u ispravljac bitno je samo da je napon pravi.

E, tu se slazem..

onda decki, dogovorite se, jel keramika ili folija? :)

--
X'atham-ry'aa j'aiigh! Tha'zai-tonn nax'a-gorrha!
Reply to
Quad Machine

Ti mo¾e¹ staviti keramiku, ali ako puca¹ na kvalitetu, onda foliju sa odgovarujuæim naponom. Druga stvar, ja ne bi nikad stavljao nesimetriènu vrijednost kondenzatora. Gledaj to na naèin da æe ti se lijevi kanal bolje èuti od desnog. Onda ima¹ cirkus :) Da i opet povlaèim. Napravi onaj ispravljaè koji sam ti poslao. Kondenzatori od 4700uf nisu skupi. cca 15-20 kn. Ako uzima¹ u chipoteci onda tra¾i Jamicon elektrolite jer su oni jedino koji ne¹to valjaju iz chipoteke

Reply to
EnigmA

evo nasao sam 2 elektrolita

brijem da ne smeta sto su razlicite velicine? glavno da je napon dobar i da su isti kapaciteti...

--
Serveri me ne vole jer sam stepist  :-(
Reply to