Novo napravljena stampana plocica?

Pozdrav, dali treba na novo napravljenoj( prvi put) stamp raditi kontrolne tocke gdje se mogu provjerit stanja, odnosno dali je preporucljivo? Ovo mi je prva pa sam u neubranom... Gdje se postavljaju te tocke i sta se od standardnih dijelova moze stavit?

Reply to
Bojan

gdje

Misli¹ na prototipnoj ploèici? Te¹ko je reæi gdje postaviti takve toèke ako ne znamo vrstu sklopa: napajanje, ulaz, izlaz, toèke meðu-stupnjeva, specifièni valni oblici, toèke za pode¹avanje radne toèke elemenata itd. Ako ploèicu hoæe¹ provjeravati s gornje strane, postavi stupiæe, a za prototip kada se ne zna gdje i ¹to æe trebati mjeriti, ostavi privremeno malo du¾e izvode elemenata, tako se na bilo koju toèku lako zakaèi¹ sa sondom ili pipaljkom...

Reply to
Vaso

Mene u biti najvise muci napajanje, dali ce sve raditi OK. Napajanje je sastavljeno od transformatora, gretz-a, kondezatora i stabilizatora napona...e sad si ja razmisljam da bi iza tog napajanja stavio nekakve "stezaljke" na kojima bi prije nego stavim procesor na plocicu provjerio stanje napona...da mi sve skupa ne izgori!! U biti bi to mogao napraviti na postolju procesora, zabodem dvije zice u postolje procesora i provjerim ....pa sad neznam.

Inace plocica ima i na sebi 5-6 I/O funkcija, RS232 (MAX-eve) ali to smatram da ce sljakat da tu nebi trebalo bit problema....

A o kakvim ti to sondama i pipcima pricas VAso....da si ja to kupim! ZA provjeravanje...

Reply to
Bojan

Ak imas napajanje posebno, onda prvo napravis napajanje. Ukljucis i provjeris jel sljaka. Nakon toga polemis ostatak elektronike. Inace, ak koristis neke autoroutere i shematic editore, mislim da je mogucnost krivog povezivanja vrlo mala. Ostaje uvjek ljudski faktor pogreske.

Druga solucija je da ubacis otpornik koji ce ti ogranicavati struju napajanja na neku malu vrjednost. Tako ce i u slucaju pogreske neka velika steta biti izbjegnuta

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?.!!?

Sa napajanjem nebi smjelo biti problema. Za napjanje je najvaznije osigurati fizicku udaljenost visokog napona od niskog, dovoljnu debljinu traka i postaviti kodnove na "strateska" mjesta.

Problematicni dio na procesorskim plocama zna biti oscilator, decoupling napajanja proca i memorije (keramicki kondenzator sto blize chipu).

smatram

Ako stavljas test pointe (najobicniji pad), mudro je kraj njih napisat sto predstavljaju..

Sonde za osciloskop s kvaèicom koju zakaèi¹ na mjernu toèku i ima¹ slobodne ruke za pode¹avanje itd. Postoje i krokodilke za mjerne vodove univerzalnog instrumenta, pri mjerenju je zgodno barem minus pol zakaèiti na masu ureðaja....

Reply to
Vaso