Mjenjanje frekvencije izm-struje

Dali mi netko mo¾e rec dali se mo¾e mijenjati frekvencija izmjenicne struje, recimo sa 50Hz na 1000 ili 10Hz. Te katko se to mo¾e jednostvavno napraviti.

Reply to
GRAH

struje,

napraviti.

Nazoves u centralu na koju si spojen i zamolis da to malo promjene, ustvari onoliko koliko ti treba ! :-(

PS: Pitas ozbiljno ili se zajeb.. ?

Reply to
Lex-Lutor

Reply to
GRAH

Mo¾e se napraviti sve ¹to po¾eli¹ za 10 Hz oscilator na 10 Hz a za 1000 Hz na 1000 Hz nakon toga elekronika koja upravlja sa transformatorima i ima¹ to ¹to ¾eli¹.

Reply to
sklop

Da znam da terba napraviti oscilator koji radi na istosmjernu struju i male je snage te koristi poluvodicku tehnologiju ali za vrijeme Tesle nije bilo poluvodickih elemenata nego samo zavojnice i kondenzatori. Dal mi to mozes objasniti.

Reply to
GRAH

Pa OSNOVE ELKTROTEHNIKE II ima¹ zavojnicu i kondenzator i to èini titrajni krug koji je ugoðen na neku frekvenciju, koja zavisi od vrijednosti zavojnice ili kondenzatora.

Reply to
mtech

Hvala ti sinulo mi je dakle prvo trebam struju iz gratske mreze pretvoriti u istosmjernu te onda nekim od oscilatora odabrati zeljenu frekvenciju i dici napon

Reply to
GRAH

male

mozes

Napravili su i piramide za koje bi i dan dans uz svu postojecu tehnologiju bilo upitno hoce li gradnja uspjeti !

Salu na stranu.... na zalost ni elektroniku ni elektrotehniku NE mozes znati ukoliko ne krenes od OSNOVA, koliko got to glupo zvucalo ali magnetizam, elektricitet, gibanje elektrona, padovi napona, indukcije, samoindukcije, PN / NP spojevi itd..itd...itd biti ce uz tebe cijeli zivot ako si te struke. To postaje tvoja sjena, i NEMA BJEZANJA !!!

Reply to
Lex-Lutor

ne nu¾no.......

Reply to
mtech

Luke don't go to the darks side............

:-))

Reply to
mtech