materijal za jetkanje

Pozdrav grupi

Trebao bih jetkati veču količinu PCB-a, kako u mojem kraju nemogu više
nabaviti vodikov peroksid u ljekarni a feriklorid se "potroši" brzo.
Ima li kakvo riješenje a da je dobavljivo u RH?
Moram za početak izjetkati cca 2 m2 pločica dimenzija 300X300 mm.

Hvala unaprijed na odgovorima

Re: materijal za jetkanje

Nešto si pomiješao. Kombinacija vodikov peroxid + solna kiselina potroši se
brzo i puno je skuplja za upotrebu od feriklorida. Uz to, feriklorid traje
puno duže.
250 grama feriklorida u Chipoteci dođe 33 a u Kronosu (electronic centar) 22
kune. Dvije vrećice bit će više nego dovoljne za tvoje potrebe.

Re: materijal za jetkanje
Feriklorid koji sam kupio u chipoteci je oslabio odmah nakon što sam
izjetkao 2 dvije pločice, kako sam napisao dimenzije su 300x300 mm i ima
dosta materijala za skinuti.

Re: materijal za jetkanje

A jesi li zagrijao feriklorid?
Radim u školi i naši učenici rade pločice s tom lužinom i po mjesec dana
u istoj. Jetkanje im traje svega nekoliko minuta.
Temperatura je oko 60°C i lužina cirkulira.
Feriklorid je iz Chipoteke.

Re: materijal za jetkanje
Ugrijano!

Re: materijal za jetkanje

Feriklorid iz Chipoteke koristim godinama. Trenutno pripremljena mješavina
(jedna vrećica na litru i pol vode) traje već godinu sigurno, tjedno
napravim u prosjeku 4 europa pločice s njim i još radi kako treba.

Re: materijal za jetkanje
Peroksid za bojanje kose 12%. Pitaj koju plavušu.:-)

Re: materijal za jetkanje
Slabo!

Re: materijal za jetkanje
jedna firma prodaje preksid za frizerske zalone 30 %, neznam koja

Re: materijal za jetkanje
bas se feroklorid trosi sporo ?

Re: materijal za jetkanje
Prvu pločicu dovrši za 5 minuta druga 15 a treća više od pola sata!

Postoji li mogučnost da feriklorid oslabi na polici?

Re: materijal za jetkanje
nadam se da ne koristis posudu povrsine plocice i kojih samo cetvrt  deci
feriklorida, na dnu posude tek da prekrije?

normalno da oslabi

stavi obilato, pa nece

Re: materijal za jetkanje
Pločice su rađene postupkom sitotiska, postoji li mogučnost da boja od
sitotiska oslabi feriklorid?

Re: materijal za jetkanje

Ne

Re: materijal za jetkanje
kolicina tekucine se zasiti otopljenim bakrom koji ti je visak na plocici i
zato ti svaka slijedeca plocica ide sve sporije i sporije,(kojom god
kemikalijom radio)
kao sto su ti kolege prethodno i napisali,nemoj skrtariti nego stavi vecu
kolicinu tekucine kako bi nagrizanje islo brzim tijekom iako ja osobno nemam
bas neko pretjerano pozitivno misljenje o ferokloridu i od prvog dana radim
sa kiselinom i peroksidom(30) mislim, mozda je nekome i glupo ili neka si to
svatko protumaci na sebi prihvatljiv nacin ali jos od 77.g.u skoli, preko
flomastera,selotejp,lak za nokte i konacno 78./79. stize iz njeme od drage
rodbine positiv 20 pa letraset pa puno mukotrpnog rada i eksperimentiranja
dok nije proradilo.
eh sad, feroklorid ili kiselina,koliko vidim na grupi,misljenja su
podijeljena a mozda je to i stvar navike i ukusa o cemu se i ne raspravlja.
ovo sto ti trebas odraditi (veca kolicina) vise nije kategorija hobi izrade
pa bi mozda i bilo zgodno to sve i staviti na papir , sto je isplativije kad
kupis kolicinski za te svoje potrebe
nadam se razumijevanju i puno uspjeha u radu ti zelim

Re: materijal za jetkanje
A amonijev persulfat?
Koliko znam on se koristi u profesionalnoj produkciji pločica.
Mislim da ga ima Kemika, nije baš cijena popularna ali se može regenerirat
otopina...
Da li netko ima iskustva s time?

Re: materijal za jetkanje

to bi bilo zgodno... kupis jednom i imas vjecno... kako ide ta regeneracija?