Jetkanje i omjer "smjese"

malo sam njuskao po netu, pa nisam nista posebno pametniji, pa reko da pitam
tu.

Kupio sam solnu kiselinu 19% i hidrogen 30%, koji omjer koristiti za
jetkanje plocica?

Na netu sam nasao kombinacije i 1:1 i 2:1, u nekima se i voda spominje...pa
sad, da bas ne isprobavam ko Baltazar kap ovoga kap onoga...koji omjer
staviti? Koliko mi se cini, nije pretjerano bitna neka preciznost, ali
opet...i jel treba voda ili ne?

Hvala...

--
Goran.

Re: Jetkanje i omjer "smjese"

pitam
spominje...pa

Ja koristim omjer 2:1 za sonu kiselinu i tzv. 'frizerski' peroksid koji je
oko 6% i ne dodajem vodu.
Moguće da mu za 30%-ni neće škoditi i malo vode!?

Re: Jetkanje i omjer "smjese"

Mozes slobodno staviti 60% vode, 20% kiseline i 20% hidrogena.

Re: Jetkanje i omjer "smjese"

cemu voda?
ova danasnja kiselina je kao malo jaca zgaravica; neka ulije pola case
od jogurta kiseline i pola cepa od staklene jamnice 30%-tnog hidrogena
ali ne odjednom nego i taj cep u 2-3 puta sto ce se vidjeti po boji bakra
koja ne smije biti crvenkasta ,a ni tamno smedja nego nesto izmedju.

pozdrav   hrvoje

Re: Jetkanje i omjer "smjese"
On Mon, 9 Feb 2009 21:17:22 +0100, "Hrvoje Aras"

Dobra :-))

Ipak treba pripaziti jer nije svejedno gdje kupuješ i o tome ovisi
koliko postotnu ćeš dobiti.

Re: Jetkanje i omjer "smjese"

ja jos nisam vidio u slobodnoj prodaji ukljucujuci i velekem nista
preko 19%.nekad je bila deklarirana 27-29% i ova danasnja je
stvarno zgaravica.u apoteci sam klecao na kukuruzu za 1dcl
30% h2o2,a imam poprilicno godina i blaze crte lica tako da ne
spadam u one koji bi pravili nekave eksplozivne naprave. :-)
o cijeni nema smisla ni slova napisati.
za srebro nitrat u obliku 3 stapica od po 1cm bilo je jos teze. :-(

pozdrav   hrvoje

Re: Jetkanje i omjer "smjese"

jel to za toner transfer jer se mislim upustit u nesti takvo po prvi put

Re: Jetkanje i omjer "smjese"
Ah eto da se i ja javim.

Jetkanje proslo bez vecih problema...doduse, na pocetku sam imao osjecaj da
nekako to sve skupa prebrzo ide pa sam natocio malo vode...ali na kraju mi
se cinilo da opet malo presporo ide...ali za prvu zadovoljan.

Koristio sam prije feroklorid...ali mi se ovo cini nekako bolja
kombinacije...prvenstveno sto vidim plocicu dok muckam, za razliku od one
smedje mjesavine koja postane neprozirna..

Imam posudicu iz chipoteke za jetkanje, plasticna siva...u njoj sam jetkao
sa ferokloridom prije i nakon svakog jetkanja sam ju prao, ali s vremenom je
postajala sve vise smedja na rubovima i dnu ... tj. nije se dalo oprati.

Sad kad sam zavrsio sa kiselinom-hidrogenom...ostala mi na posudici neka
bijela masa...hm, kao stiropor kad se otopi. Jel to nekakva normalna
nuspojava ili se to ova posudica raspada jer sad koristim drugo sredstvo?
Posudica je sada na dnu bijela i neda se to oprati.

Hvala svima na odgovorima!

Eh da...kupio sam si i one jednokratne gumene rukavice :)

--
Goran.

Re: Jetkanje i omjer "smjese"
Omjer ti i nije toliko bitan, ja recimo stavljam 5% ili 10% peroksida
(odokativno lijevanje, hihi), ostalo je kiselina. Tako radim zato jer
kiselina kosta 7 kuna po litri a peroksid 30 kuna po litri :)

NAJBITNIJA STVAR je temperatura. Sto je toplije to je grizenje brze. Ja
zagrijem kiselinu u mikrovalki jedno 20-30 sekundi da je oko 40-50 stupnjeva
celzija pa onda stavim peroksid, promjesam 5 sekundi i onda stavim plocicu.
Izgrize ju savrseno za 20-30 sekundi :))) (najtanji vodovi koje sam radio su
bili 0.3mm i ispali su super). Cuvaj se para HCl-a.

Site Timeline