magnetiziran ekran ?

Pozdrav grupi, nadam se da pitanje upucujem na pravu grupu.

Naime prije par dana mi se na televizoru u donjem desnom kutu pojavila nekakva mrlja kao sto zna biti na komp monitorima kad se kupe novi. Buduci da na monitorima postoji automatska opcija degauss , to se odmah popravi, ali na tv prijamniku toga nema buduci da se radi o 7 godina starom samsungu biovision.

Ima li netko ideju kako to rijesiti ?

Reply to
Pajo

iskopca se iz struje (doslovno) i kad ga ukljucis trebao bi se sam demagnetizirati.

Reply to
CyberBear

Makni zvuènik ili ¹to slièno ako je blizi probaj palit i gasit, okreni leða monitora prema sjeveru ako neide onda popravak oti¹ao otpornik u demagnetizatoru

Reply to
sklop

Hvala na odgovorima

Reply to
Pajo

Iskljucis TV iz mreze na jedan dan. Kad se svi kondici isprazne bi se stvar trebala popraviti. ak ti se ponovo pojavljuje mrlja onda mozda imas jak magnet u blizini. Zvucnici cesto znaju zajebavati. Kod mene je zvucnik stvorio mrlju i nakon sto sam ga maknuo u stranu se stvar popravila. Zvucnik od linije je u pitanju da nebi pomislio na onaj od Televizora

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?.!!?

ako imas "pistolj" lemilicu, samo prodi njome ispred ekrana.. (promjenljivo magnetsko poje..) i biti ce opet OK.

Reply to
Jura

Dana Mon, 05 Jun 2006 16:03:53 +0200, Pero napisao/la si:

:)))

Reply to
Spuzva