3.3V na 5V - pitanje

Pozdrav, Radim USB probramator. USB chip radi na 3.3V, a meni treba 5V na DTR linij. Pitanje: Kako najlakse "dici" napon s 3.3V na 5V? Ja sam mislio s dvije tranzistorske sklopke. Ili ima mozda jednostavnije rjesenje, a da ne moram koristiti OP?

--
Pozdrav,
 Mladen

Ima¹ li u sklopu, ili lako mo¾e¹ izvesti nekakav pravokutni napon barem

1kHz? Onda je to sa dva elektrolita, diodom i 5V stabilizatorom!!??

Zar na USB-u veæ nema¹ 5V!!??

Reply to
Vaso

Imam ali chip radi na 3.3V pa su mu onda i logicki izlazi 3.3V, a meni treba

5V.
Reply to
Mladen

| Imam ali chip radi na 3.3V pa su mu onda i logicki izlazi 3.3V, a meni treba | 5V. |

Pa onda napravi samo tranzistorske sklopke, chip ce njih okidati, a one nesto drugo. Sklopke napajas s 5V.

Reply to
-Rio-