fm odasiljac, da djae kvalitetan zvuk

Di ima kupiti, tribam spojiti 4 glazbene linije na racunalo, a nemam volje provlacit kabel.

Reply to
MJR

OT: vstis@hotm??? da ne spominjemo imena idemo po "siframa": ma jesi ti mozda onaj sta san ga jucer vozija u kadetu (sa cb stanicom) do grada pa smo pricali o toj tematici i ja san ti obeca kristal na 38 mhz???

ako nisi ignoriraj daljnji tekst :)

ako jesi: meni je tek kasnije sinulo da tebi za stereo koder ne trima 38 mhz nikako, vec se vjerojatno radi o tome da ti triba 38 kHz, a to ti je opet drugi harmonik od 19 kHz...... a tako malih ti nemam.....

Reply to
sipa

I naravno stereo signal! Bu¹ to masno platil' ako i najde¹!!??

najjednostavnije rjesenje je uzeti onaj namjenjen mp3 playerima, a ako ga pravis obavezno mora imati PLL. Kvaliteta zvuka najvise ovisi o procesiranju signala prije odasiljaca tj limiteru i kompresoru.

Stereo encoder je prilicno jednostavno izradit, najveci problem je lowpass na ulazu.

volje

smo

mhz

Moze se slozit i s tim kristalom, samo treba slozit divider sa 1000. Koristenjem kristala vece frekvencije postize se bolja stabilnost i ujedno omogucava koristenje oversamplinga u generiranju signala.

jesam taj sam, i u pravu si triba 38 khz, krivo sam ti reka, nasa sam ima ga kupiti mislim da sam vidija na nekoj ceskoj stranici, nemam sad vrimena da nadjem koja je stranica.

Reply to
MJR

A jel?

A bitno je da ima¹ preakcentuaciju na ulazu (premphaziss 50uS) i onda mo¾e¹ iæi i linearno bez ikakvog procesoranja, samo bitno je da peak ne ide vi¹e od 75-80KHz devijacije.

pa pronaði ¹to zanimljivo, neznam ima li PLL na stranici, a inaèe bilo je...ako ne javi mi se na mail pa æemo smisliti ne¹to.

Reply to
mtech

ga

jesi vidija kako je svit mal :) aj ako ne nadjes, mogu ti dati broj covika priko kojega mozes to sve rijesit.....

-- PAZNJA! NEPRIJATELJ PRISLUSKUJE

Reply to
sipa

ga

mo¾e¹

Slazem se da moze bez limitera ali je vrlo tesko ogranicit peakove a da glasnoca bude zadovoljavajuca, pogotovo kod techno i slicne muzike. Jednostavni limiter a i kompresor nije tesko napraviti, pa nevidim potrebu da se radi bez njega. Kod jeftinih odasiljaca za mp3 playere, limiter poboljsava zvuk jer vecina overmodulaciju sprijecava diodama pa je tu izbolicenje nakon pocetka ogranicavanja poveliko.

Ja sam PLL-ove izradjivao koristeci chipove namjenjene TV tunerima i PIC ali shemu nemam u dig. obliku