LED za 12V?

ima li negdje led dioda za 12V?

treba mi na autu, a bas i nema mjesta za predotpornik...

Reply to
ZeeTso

Eh, nema mjesta za predotpornik... f

Reply to
filiplolicREMOVE

Ma koji je to auto?

Morat æemo te razoèarat, nema diode na 12V bez predotpornika. Dodu¹e ima bez predotpornika al sa jo¹ veæim sklopom, zove se strujni regulator, driver... Uzmi manju diodu, onu od 3 mm i stavi onaj mini otpornik. Ili otpornik ubaci negdje na ¾icu.

Reply to
OrOz

Evo ti pa biraj :))

"The power of accurate observation is called cynicism
by those who have not got it." - G. B. Shaw
Reply to
Yossarian

Koji oblik treba? Ima ih i u HR, naravno, po lokalnim 'popularnim' cijenama!..LOL google: Led za auto...itd...

:-)

Reply to
drstoka

da, nema, ako je auto iz Kinderjaja :))))

a SMD je skraèenica za SMrDi :))))

Reply to
Gagi-9a6aag

aaa daj ne zezaj èovjeka...kao da ti nikada nisi rekao da ti treba; dioda dioda :))

Reply to
Gagi-9a6aag

tnx! bas nesto ovakvo trazim:

svima ostalima hvala na pametovanju ;)

Reply to
ZeeTso

Znacajno je veca od obicne LED U kucistu, ako je rastavis, ima predotpornik

Reply to
'ajde

mo¾da si se i unaprijed zahvalio, al reæi æu jo¹ ne¹to:

I ja sam mislio da trebam takvo ne¹ta i to sam naruèio al na kraju mi je trebalo ne¹ta ovako:

Jako su sliène, al T8 je dosta veæi od T5. I smd su meni puno bolje od ovih sa staklenim balonèiæem.

T8 obièno slu¾e za rasvjetu tablice i na nekim autima za prednju poziciju, dok se sa T5 u velikoj veæini auta rasvjetljava unutra¹njost, tipkice, prekidaèi, instrumenti...

Reply to
OrOz

tnx! meni onda treba T8 ili T10. T5 sa dashboarda sam rijesio pomocu predotpora.

Reply to
ZeeTso