Shema adaptera sa 12V na 18V ?

Imam laptop koji koristim iskljuèivo za auto dijagnostiku. Baterija mu je na izdisaju, a nove vi¹e nema kupit za taj model. Radi se o laptopu Sony Vaio model PCG-971M. Sad mi je najbolje rje¹enje napravit adapter koji uzima 12V iz automobila i daje 18V na utiènicu za punjaè laptopa. Zna li netko gdje bi mogao skinit shemu takvog adaptera ili jo¹ bolje ako ima negdje kupit gotovi? Pozdrav!

Reply to
code_service

Zoran Boskovic

8011600751 ADAPTER ZA LAPTOP 12V>12-24V HQ CARS3500 165.00 kn 8011600753 ADAPTER ZA LAPTOP 24V>12-24V P.SUP.N24-B 170.00 kn
--
________
Pozdrav,

Evo jedne sheme(sad se nemogu sjetiti autora, netko s grupe). Super radi, jeftini su djelovi(znaci uzmes vec namotani trafo iz atx, i spojis na sekundar). I diode isto imas u atx-u.

fire

Nisam siguran da ce to raditi na ovakvom napajanju jer je laptop s autom spojen i data linijom pa ce vjerojatno doci do ground loopa i degradacije podataka na vezi auto-laptop.

ja sam to crtao :)

tada sam naucio da nije najbitniji parametar mosfeta njegova snaga u nekim sklopovima :) ovdje je pozeljan sto manji Rds tako da se irfz44 jako dobro pokazao

40-ak wati bez hladila? a? supericka
Reply to
toni_mostar

Pozdrav svima

Da li se napon moze regulirati od 12-18 V ili je fiksiran na 18 V? Ako se moze regulirati, koliko ampera max bi mogao dati sklop na 14.4 V ?

Hvala lijepa

LP

Reply to
Ivan

Mosfeti su na cca 30C vise od okoline. Bilo bi to manje da sam vise paznje posvetio na udaljenost drajvera od mosfeta, onda da nije ona verzija sg koja daje samo 200mA i takve neke sitnice. Ali sve sam zalio u onu topljivu plastiku(vruce ljepilo) i sad je sve to mlako, mozda 2-3C vise od okoline.

To ivan, mozes dobiti sve napone od 15 do cca 24V(nebres dobiti manji napon od napajanja i nemozes dobiti veci od dva put).

Reply to
fire

o jeee, mozes dobiti i 40V, treba pazljivo sa trimerom

Reply to
toni_mostar

Ja sam jednom uzeo neki tvornicki pretvarac koji sam slucajno imao u furdi, koji pretvara sa 12V na +12V/2A, -12V/2A i +5V/8A kojemu su izlazi galvanski odvojeni. Ova dva izlaza 12V sam spojio u paralelu, a na njih

5V u seriju, a taj 5V se moze trimerom podesavati pa sam ga nafrljio na 6.5V. I tako sam dobio 18.5 V za mojeg Dell-a .

Tada su slicni komercijalni pretvaraci za laptop bili iznad 150EUR. Danas to ne bih radio, jer sada vec ima za kupiti pretvaraca za laptop u autu ispod 20EUR ...

Reply to
kiri

Jo¹ jedno rje¹enje ti je da ti se zamijene èlanci u bateriji. Meni su tako "obnovili" nekoliko baterija u jednom duæanu na zelenom valu u Zg.

Reply to
Damir ©eligo

Imam ja Liion clanaka ako treba... z

Reply to
zega

Jedno rjesenje je da uopce ne radis inverter, samo spojis laptop direkt na akumulator. moj laptop je tako normalno radios. Odmah da napomenem, nemozese laptopu nista dogoditi, ako je napon premali, nece se upaliti. Naravno, ovo nemoj raditi ako nemas dobar akumulator na autu jer ces ga jako brzo isprazniti.

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu èuva, a ¹ta èuva kacigu !??!?