Pitanje Peugeot 206 i daljinsko zakljuèavanje

Dakle radi se o sljedeæem: Prijetelj mi je kupio Peugeot 206 i u opremi ima daljinsko centralno zakljuèavanje ali ima samo svjetlosnu signalizaciju prilikom zakljuèavanja,odnosno otkljuèavanja.Sada ga zanima kako bi mogao spojiti i gdje jednu zujalicu da dobije i zvuènu signalizaciju kada se auto zakljuèava odnosno otkljuèava. Hvala na pomoæi.

Reply to
Morski Vuk

zakljuèava

Pa valjda na ¾migavac

Reply to
Kameleon

Za senilne je i to korisna primjena...neki odvoze i po nekoliko km sa ?migavcem, obièno do iduæeg 'suprotnog' skretanja...

Izlaz iz toga sklopa prema svjetlosnoj signalizaciji preko diode dovesti na zujalicu?

Reply to
Vaso

na

Da, mora iæi preko diode, to sam zaboravio napisat.

Reply to
Kameleon

Nego di nac tu zujalicu i koliko dodje?

Reply to
chuspy

U poruci:egd4qt$vkf$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, chuspy je napisao/la:

: Nego di nac tu zujalicu i koliko dodje?

Imas u chipoteki raznih zujalica - cca 20-etak kn.

-- Tihomir Krizan

Reply to

nego jel moze ovo

chuspy

U poruci:egm1b3$hnq$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, chuspy je napisao/la:

: nego jel moze ovo : :

Moze. Ima ih jos par modela u chipoteki. Jednom sam otisao tamo i zamolio ih da mi ih spoje na 12V da cujem kako zuje.

-- Tihomir Krizan

Reply to