LED RASVJETA

Trebao bi u vikendici slozit LED rasvjetu na akumulator pa me zanima jel pametnije slozit sa nekim driverom za led ili samo spojit ledice preko otpornika. Sve ideje su dobro dosle. Znaci sto manja potrosnja ali dovoljno svjetla. Naravno ne ocekujem svjetla jaka za citanje nego kad ne radi agregat da se vidi dovoljno za izac i uc.

Hvala!

Reply to
Snimaona

Ako hoces sto manje gubitke onda ti je jedina opcija PWM driver. f

Reply to
filiplolicREMOVE

A jel imas mozda kakvu shemicu za tak nekaj?

Reply to
Snimaona

LM3401, 02, ... :-)

Reply to
drstoka

Evo bas gledam po netu i ima svasta. U principu mi je dovoljno 2-3 u seriju od 1w. Valjda bum nekaj nasel ali ipak ako netko ima pri ruci shemu za kaj takvoga. Usput ima netko nekog da prodaje led i da nije skup.

Reply to
Snimaona

Ima gdje kakav dobar link o PWM nad diodama bez serijskog otpora? Zanimaju me tocni uvjeti koje treba postici da ne bi doslo do ostecenja diode (max trajanje impulsa u ovisnosti o naponu?). I jos ako bi bila prikazana struja za vrijeme dok traje impuls...

--
Chupo
Reply to

Pa ima¹ u dokumentaciji ovih èipova koje sam ti naveo.

ima na benzinskima leda u onim vreæama i nije skup :D

NHF :-)

Reply to
drstoka

Treba ti ovo:

To ti je konstantni izvor struje 350mA za LED 1W, na ulaz spoji¹ napajanje

12-24 V, a na izlaz jednu, dvije ili tri ledice od 1W u seriju. Ko¹ta ne¹to vi¹e o 20 kn.

Ledice 1W uzmi tople.

Reply to
zli_vuk

Da li zna¹ koji je èip "gore"?

Reply to
drstoka

SD42509

Reply to
zli_vuk

Hvala,

ba¹ je fini èip... samo nemam ideju gdje bih ga nabavio, nemaju ni farnell ni RS.....

Reply to
drstoka

Definitivno ovo nije lose. Bar za mene jer nemoram nis sam radit jer je sve gotovo. Vidim ima i gotovih modula. Jos amo da svratim u Jasku do Spectolux-a

Hvala na odgovorima.

Reply to
Snimaona