LCD Samsnug 151S -> beklajt

Kad ga upalim slika je tamna i beklajt se ugasi u roku 2 sekunde. Pretpostavljam da invertor zajebava pa sam ga otvorio i vidio da sa njega idu vodovi do dvije lampe, gore i dolje, ima jos jedan flet ko kojih 8-10 zica koji ide na glavnu plocu. Mislim da je ovakav ili slicni

E sad sugestije jel zna netko sto bi trebalo zamjeniti na tom inverteru ili jos bolje jel ima netko tko zna i voljan je srediti za neke normalne pare.

Reply to
burke

u msanu ce ti to rijesiti za NAJVISE 300kn, ako nisu lampe ili zavojnice na invecrteru onda su otisli fetovi, pa ti sad vidi jel se isplati sam zaje... s time :)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Dana Thu, 7 Feb 2008 10:29:19 +0100, burke napisao/la je:

najvjerojatnije jedan trafo ne valja.

Reply to
Spuzva

trafo??

Prvo bi ipak trebalo vidjeti dali je MOSFET ¾iv... Trafo na backlightu nisam promjenio veæ par godina. Mrtav trafo ubija MOSFET. Velika je ¹ansa da se umjesto MOSFETA koristi neki hibrid odnosno ASIC. Veæ sam ih bacio nekoliko i kompletne module zamjenio samo zbog nenabavljivosti istih...

Akal

Reply to
akal

Dana Fri, 8 Feb 2008 14:33:43 +0100, akal napisao/la je:

da, na svakom inverteru kojeg sam popravljao trafo nije valjao. na nekima su jos i driver tranzistori umirali al od trafica.

Reply to
Spuzva