Sony 10-disc cd changer problem

Pozdrav,

Imam cd changer koji radi ok, ali tjekom noæi dok zahladni kao da izgubi komunikaciju sa kazetofonom i kada ujutro upalim kaziæ javlja PUSH RESET. Otvorio sam ga malo prouèavao i vidio da ima 6,6 micro prekidaèa, jel moguæe da oni gube kontakt pa ga to zbuni, ili neznam kondièi gube kapacitet na hladnoèi pa mu to radi probleme, ili je mo¾da problem u kazièu.

Ako je netko imao slièan problem ili zna kako to rije¹iti, molim da javi, ili da ga hitim i kupim novi.

Pozdrav

Antonio

Reply to
Antonio Bosak