laser za snijeg

mo¾e li se napraviti takav stroj da laserom topi¹ snijeg oko kuæe i kako?

Reply to
kusturica

Haha, tesko ces naci takav laser, ali mozes ovako: Uzmes jedno 10 zarulja, svaka po 500W, stavis ih jednu do druge i ugradis u parabolicno kuciste (kao svjetlo od automobila) i stavis u fokus!Sve to malo iskalibriras i naravno usmjeris da snop bude sto uzi... Valjda bi radilo na udaljenosti nekih 3-4 metra.

Reply to
Minotauro

Ili kupis brenera i gledas kak se snjeg topi:)

Reply to
Fire

A da bacis oko na ovo???? news://news.t-com.hr:119/df6coj$j2l$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr

Mislim ak netko moze oprziti prstice moze i snijeg topiti

Reply to
Zok

Ne samo da je tesko nego je i vrlo protuzakonito...u EU je max. dopustena snaga 5 mW ukoliko se koristi izvan kuce...but who cares :D

Reply to
Tom Cue

kako?

Pa da, znam! Jedino, ne znam kakav bi ucinak dalo spajanje puno takvih malih lasera (onih crvenih sa placa, 650nm cini mi se...) u jednu tocku??? Znam da snaga ne bi bila velika, ali mozda bi grijalo jer bi bila velika gustoca snage (po jedinici povrsine), ali opet ne bi bilo isplativo jer bi zraka bila jako uska i trebalo bi mjesec dana da se predje citav snijeg u dvoristu...

Reply to
Minotauro

Uzmes laser za pilit drva i smanjis mu snagu :)

Reply to
Tomislav Hajak

moze! progooglaj malo na temu 'CO2 gas laser' pa ces si sam moci odgovoriti na to pitanje...a kao pokretac nekih lasera mozes koristiti i N2 laser (dusikov) jer je atmosfera nacinjena od 70% dusika i laseing se postize na normalnom tlaku a svjetlost je ultraljubicasta. btw, infracrvene zrake mozes dobiti i tako da ispred parabolicnog zrcala stavis zicu koja je grijana strujom i zrcalo mora biti od metala(u biti polirani lim tako da se sjaji) pozdrav

Reply to
skulenov

Postoji graviranje na drvo laserom no bas rezanje??Hm...moguce no bas me zanima kako rijese problem da ne izgori :)

Reply to
Tom Cue

Ovdje SVI spominju lasere za piliti drva: Jel to stvarno postoji???

Reply to
Dre

Ne treba ti laser. Iako to mozes kupiti kod Krese ili mene :-))

Najjednostavnije rjesenje (i najjeftinije) je da uzmes 20 metara zice u Bauhausu, nesto jeftino tipa 1 kvadrat ili manje. Kad vidis da pocne padati snijeg, ti istrcis van i poslozis zicu po dvoristu. Krajeve zice spojis na ATX napajanje tipa 5V, ili ako imas stvarno puno zice onda mozes i na 12V. Gledas iz tople sobe kako se vani snijeg topi nakon sto pahulje dodirnu zemlju. Nakon sto prestane padati snijeg iskljucis napajanje i maknes zicu. Kupis klizaljke. Pricekas jos jedan dan da se stvar dobro zaledi i otvoris privatno klizaliste. Eto, jos nesto nofci i zaradis...

Reply to
Svemirko

Ja sam jeftiniji:)), kako tvoj CO2? Jelzeleni jo¹ ¾iv?

padati

zicu.

Ili napravi podno grijanje u dvor¹tu:)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Takve stvari inace postoje. Gledao sam to prije nekoliko godina na velesajmu. Slicno je podnom grijanju, a postavlja se ispod onih betonskih "kocaka" za popolocavanje dvorista. Ima i verzija za zljebove.

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Je, maskirni laser je zakon. Jedino sto nikako da nadjem vremena da ga raskopam i pogledam zasto prelazi u visi mod. Istu stvar imam sa onim ultrazvucnim pretvaracem. Ah ti visi modovi...

otvoris

He he. Mislim da kad bi vidio racun za struju da bi odmah kupio lopatu za snijeg :)))

Reply to
Svemirko

Spominju zato jer je prije kojih 3-4-5 godina na grupu doso tip koji je trazio shemu lasera za pilit drva, i na njegov racun je bilo dosta sprdavanja....

Reply to
Tomislav Hajak