Grijac od pegle za kosu??

Molim vas zna li netko gdje bi se mogao kupiti grijaè za peglu za kosu, na njemu pise:

120 240 V 37 00 EICHEN EPH 706 II VDE

Oblo¾en je folijom i oko njega je metal i idu van dvije ¾ice, mislio sam da se mo¾e izvaditi iz tog metala, ali sam skuzio da je sve to grijac.

Zna li netko gdje bi se mogao naci takav ili barem zamjenski?

Unaprijed hvala!

Reply to
lix

LOL, nisam znao da to postoji. :)

Reply to
Damir Šeligo

"lix"

Ima¹ u svakom bolje duæanu na odjelu sa kuænom tehnikom. Zove se "Pegla za kosu" kupi¹ novu, a staru baci¹ u smeæe.

Tak je opisano u service manualu :)

Malo se ¹alim, ali je zbiljam tak.

Reply to
miha

mozda bi ti u el-grijac htjeli namotati ako je zicani? ili da ti bar prodaju zicu pa namotas sam, ako je zicani?

--
pozdrav, kruno
Reply to