Notebook baterija - zamjena clanaka.

Pozdrav svima

Zanima me ako je netko probao mjenajti clanke aku-baterije za notebook ?

Cuo sam da se kod nekih modela uspjesno moze istrosene aku clanke zamjeniti novima.

Kakva imate iskustva sa tim ? Je li to netko probao ?

Mene zanima za IBM R40 notebook ili neki slièan.

--
Pozdrav
Electron

electron_MAKNISPAM@email.t-com.hr
Reply to
Electron

Planiramo sam to raditi na pro¹lome, ali sam ga ubrzo prodao. Ja sam mislio sam kupiti èlanke i spojiti/staviti ih unutra da me ispadne jeftinije. Noviji notebookovi ti imaju pametnije punjaèe i elektronike u baterijama koji ne pune crknute baterije. To mo¾e doèi do problema. Stoga mo¾e se dogoditi da ubaci¹ nove baterije a storj opet radi jedva 5 minuta :).

Reply to
TechnologyFreak

Da zato se baterija mora "formatirati" ma nesto softwareski treba djidjati da stvar uredno radi! Z

Reply to
zega

Probaj u "PE-EL" d.o.o. (izrada baterijskih sklopova,...) Vukovarska 16 Tel.: 01/3095-187.

Darac

()@ @() -----o00-(_x_)-00o-----

Reply to
Domino

Unutra su uglavnom litij ionske baterije, i prema njima je namjesten punjac, i elektronika u bateriji, tako da se vjerojatno moze zamijeniti samo sa li-ion clancima koji nisu bas jeftini.

Probaj na eBayu naci zamjensku li-ion bateriju za tvoj notebook, tamo su znatno jeftinije. Vidio sam da tamo nude zamjenske za kamkordere pa vjerojatno ima i za notebookove.

Reply to
Ivan

Evo sam malo gooooglao i pronasao ovo. Moglo bi biti zanimljivo. Mozda jos nekome posluzi.

--
Pozdrav
Electron

I zaboravio ubaciti link :-))

Pozdrav
Electron
Reply to
Electron

On je imao sreæe da je sve proradilo nakon zamjene èlanaka. Sumnjam da bi ja bio iste :)

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Sjecam se da je moj frend to radil, cak je razmisljal da ponudi to kao uslugu... Problem je samo naci clanke odgovarajucih dimenzija i kapaciteta

Reply to
Tomash