Kvar-laptop

Jel ima u ovome kave pomoci da je isplativo .. Laptop Fujititsu-Siemens Amilo

Kad je skroz hladan u pravilu (ne bas uvijek) pokrene se OK

U gornjem desnom djelu kucista (tam oko podrucja gde su tipke Backspace i Enter) nakon par minuta rada pocinje se podosta grijati i s donje i donje strane - tam je inace ventilatror i on radi citavo vreme.

Dodirom cak i laganim u tom djelu tipkovnice.. sve se zamrzne .. ekran ostaje sa slikom kakava je u tom trenutku, kursor isto smrznut.. na nist ne reagira. Jedino rjesenje je gasenje (stisnut prekidac na cca 5 sec)

Jel se da kaj s tim napravit ?

Reply to
eLaCiD

za pocetak rastaviti i kompletno ocistiti prasinu...

pozdrav

Reply to
Fastah

Da kad bi tak bilo jednastavno onda bi umijesto lemilica po servisima imali partvi¹e :))

To sam i prvo napravil .. prvo sam mislil da ga nekaj blokira s tipkovnicom.. skinul sve posaugal , oèistil, skinul poklopac odozdola , isto tak.. al ni¹t ..

Reply to
eLaCiD

hahahahahahah, prijatelju hvala, ovako se od srca nisam vec dugo nasmijao ;)

laptop je prestar da bi se isplatio popravak od strane nekog ozbiljnijeg lektronciara koji je svoju opremu skupo platio pa tako naplacuje i rad na njoj....ali uvijek mozes dati nekom entuzijastu koji ce pokusadti to sloziti

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Znam da je star .. veæ je dugo i po¹teno slu¾il svrsi ..:) Do¹li su i mlaði i jaèi..ali kaj kad me puca nostalgija.. a ak ovak poènemo bacat u kontejnere kaj bu za 20 godina bilo retro ..:)

Reply to
eLaCiD

"eLaCiD" wrote

paaa, prije bi ti to mogli odraditi u frizerskom salonu; isfenirati ploèu laptopa :))))

Reply to
Gagi-9a6aag

:-)))) imam i lemilicu i kistove i partvis i usisavac... jos bi mi trebao kompresor...

znaci da prekida nesto na ploci... prelemljivanje graficke ili sta vec je na tom dijelu gdje si skuzio da stiskanjem blokira...

pozdrav

Reply to
Fastah

a ak ovak poènemo

to sam se vec dosta puta upitao...

pozdrav

Reply to
Fastah

Hladni lem ? Jel bi se od toga mogao smrznuti? ono èim metne¹ prst lagano na taj dio tipkovnice .. tipka ili kuæi¹te svejedno. koji put je tak osjetljivo da sam ga probal i pogledom onak fiksirati.. malo fali da uspijem :)

Reply to
eLaCiD

Mo¾e¹ ga probati raskopati, izvadi procesor, memoriju, hard, iskopèaj sve kabele i onda opet sastavi. Moguæe je da je negdje kontakt oslabio.

Ako to ne pomogne onda je neki lem na ploèi, a to je veæ nije jednostavan zahvat, trebalo bi ga prepuhati lemilicom.

Reply to
[.Night.]

ima sam takvog na servisu i rije¹io problem , ako si u splitu javi se

Reply to
Goran

Nisam .. al tak ide u ¾ivotu :) da sam iz Splita javio bi se neko iz Zagreba :)

Reply to
eLaCiD

Evo ako si iz Rijeke javi se:-) Ima ljudi koji se time bavi u skoro svim dijelovima Hrvatske, javi se na mail pa na?emo nekog

Reply to
lucco85

pod èipset stavi fluksa..izokreæi ploèu da fluks uðe pod bga ¹to vi¹e... zagrij fenom èipset...na trajanje od dve minute...prvo æe se fluks zapjenit pa isparit...

sklopi komp probaj jel radi...

Reply to
Djadjo

Zaboravih nadodat...temperatura 240C fen tri cm iznad èipa na 2 min...nedoticati èip fenom niti ièim...

Reply to
Djadjo

Sve je u ¾ivotu izvedivo ..èak i mala djeca, al ak ti misli¹ da ja to sve kaj si napisal znam onda jeb'ga al ne znam :) Prvo kaj je fluks, drugo kaj je bvg, i treæe kaj podrazumijeva¹ pod èipsetom?

E da... moj deda dok je bil ¾iv znal je reæi .. pametni pitaju .. budale sve znaju :)

Reply to
eLaCiD

Uh ovo bu najte¾e .. sve si mislim da ovo ne bu pre¾ivilo :)

Reply to
eLaCiD

bga = ball grid array....a to znaèi èip nema no¾ice nego ispod sebe ima kuglice lema na koje dosjedne i nakon "peèenja" se zalemi na ploèu...

Fluks (taljivo) za lemljenje je materijal koji ne postaje dio zalemljenog spoja, a namjena mu je da ukloni prisutne okside, sprijeèi daljnju oksidaciju i smanji povr¹insku napetost. Fluks otjeèe u troski koju stvara s oksidima, a na to mjesto dolazi rastaljeni lem. Fluks se proizvodi kao tekuæina i kao pasta

Industrijski fen sa regulacijom temperature = to imamo doma prije nego skupu bga hot air stanicu,te sa pravilnom primjenom mozemo popraviti/odlemiti neku komponentu...

Èipset je jedan ili dva najveèa èipa na matiènoj odprilike 4x4 cm...oni su zalemljeni na tu ploèu bga naèinom tj kuglicama....taj naèin ima svoje prednosti i mane...mane su upravo te da s vremena na vrijeme ne¹to krepa usljed slabog spoja zbog gubitka spoja usljed fizièkih i temperaturnih promjena..

Za¹to 240C zato ¹to se olovna lemna pasta ili kuglice budu rastopile na toj temperaturi..flux,tekuæina koja uðe pod èip i u te kuglice æe ih uèinit bolje kontaktnima a ujedino izvuè mikroèestice pra¹ine ili neèega ¹to udje izmeðu èipa i ploèice..po¹to izmeðu èipa i ploèe ima zraèni raspor u nekoj sitnoj mjeri..

Ovaj naèin je jedan od naèina spa¹avanja tvog laptopa...ovo mora napravit netko tko je to veæ radio i barata procesom iako svi misle a da je to samo tako napravit...mogu uzet u obzir da se moze desit da se lap,grafièka,mobitel neæe vi¹e nikada upalit....ako se pretjera sa i jednim parametrom u gore navedenoj prièi....

pozz

Reply to
Djadjo

/cut

Ovo obja¹njenje je daleko vi¹e od onog ¹to sam oèekivao.. :) zahvaljujem na iscrpnosti

Ko ¹to reèe netko na newsima : Èovjek uèi dok je ¾iv - ¾ena i du¾e :)

Reply to
eLaCiD

samo da ispravim... fluks povecava povrsinsku napetost tako da drzi kuglice da se ne razliju i medjusobno spoje...

pozdrav

Reply to
Fastah