Kupujem osciloskop

ja bi malo komentirao, ako grupa dopu¹ta?! :)

Reply to
Gaghigno

komentar bi ovako nekako izgledao;

:)))

Reply to
Gaghigno

Gagi, dopi*dija si vi¹e :D f

Reply to
filiplolicREMOVE

hahahahaha....rijeè "osciloskop" mi je trigger :))))))))))))))))

ali mora¹ priznati da sam ovaj puta ipak bio suptilniji.... :)))

Reply to
Gaghigno

Svaka cast na postu, ja sam zbog takovih davno presto pratit grupu, a pratio sam ju medj prvima jos 90-ih...

"Gaghigno" je napisao u poruci interesnoj grupi:ke5gs0$2ll$ snipped-for-privacy@l01news1.ot.hr...

kurajber

Èekaj, ne zna¹ jel' kupuje analogni, ili digitalni?...LOL

uopæe nije bitno....primijeti da je rijeè osciloskop okidaè :)))

Reply to
Gaghigno