Serijski kabel

Imam serijski kabel (9 pinski) i potrebne su mi ¾ice +5 volti, GND,TX, RX, ali ja neman pojma koje su boje te ¾ice, pa ako netko zna molim ga da mi pomogne. Hvala

Reply to
Knight

Izlaza 5V nema na serijskome portu jer RS232 ima nivoe +12V za log 0 i -12V za log 1. Ako ti treba mala struja (max 20ma) 5V mozes dobiti iz signala za kontrolu toka tako da ih zbrojis diodama i preko otpornika stabiliziras zenericom 5.1V. Pinout com porta imas na

Sad si me malo zbunio. Stavio sam ti shemu na binse pa pogledaj (Irda adapter za serijski port).

Reply to
Knight

i -12V

za

Shema nije za serijski port nego za konektor na maticnoj predvidjen za to.

Hvala ti, ali prekasno. Ja sam veæ nabavio sve potrebne elemente jer sam mislio da se radi o IRDA adapteru za serijski port, jer ba¹ takav mi treba, pa ako ima¹ kakvu shemu za SERIJSKI PORT, bio bih ti zahvalan do groba da mi je po¹alje¹.

Reply to
Knight