kud ide ova elektronika

fantastièno

--
"The power of accurate observation is called cynicism
by those who have not got it." - G. B. Shaw
Reply to
Yossarian

Nisam nimalo impresioniran. Radi o DC-DC pretvaraèu. Disipacija topline je malena pa nije potreban velik hladnjak. Da hobi elektronièari mogu lemiti onako malene SMD komponente, svatko bi si mogao napraviti tako maleno napajanje.

Reply to
Slaven

ne razumijem jel' se ti iskreno divi¹ ili si ironièan? Tekst je obièan pamflet koji manje iskusne dovodi u zabludu. Ja sam oèekivao da na dotièni mo¾e¹ spojiti bilo kakav dobavljiv napon i dobiti bilo kakav izlaz do neke snage, a kad tamo obièan DC regulator.

Reply to
miha