Kondenzator 3+6 ?F /240V?

U ventilatoru/luster mi je izgorio kondenzator koji ima 3 izvoda. Velièine kutije ¹ibica i pi¹e na njemu 3+6 ?F. Kakav je to kondenzator i gdje pronaèi takav? Hvala.

Reply to
Darko

to su ti dva konda u jednom kucistu 3 i 6 mikrofarada. pretpostavljam za prvu brzinu 3 za drugu 6 i trecu oba poralelno znaci 9. pokusaj nabaviti kondove od 3 i 6 za izmjenicnu 240V ili za istosmjernu ali od min 400V. vodi racuna o dimenzijama.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Hvala Hrvoje, i moje je misljenje takvo ali bolje je pitati na vise strana.

Reply to
Darko

Samo jedna napomena:kupi kondenzator za isti ili visi nazivni napon... Pri napajanju motora sa 220V, napon na kondenzatoru moze biti trajno preko 300 ili vise volti...

Reply to
Sinisa Platz