Cross: ozivljavanje zamrle grupe, Silicon Chip Magazine, jedan od (naj)boljih

Daklem, par stvarcica,

... za one koji neznaju/zaboravljive postoji i hr.sci.elektronika.mikrokontroleri grupa kojoj nedostaju posteri. Dajte malo zivosti, share-ajte svoje znanje ili neznanje, grupa je geek-ish ali ne bojte se ...

... takodjer zelim skrenuti paznju, za one koje neznaju i onima koji su zaboravili, na najbolji Australski home-brew elektronicki magazin Silicon Chip, koji razumljivo (privatna fundacija) ne dolazi originalno u .pdf formatu, ali se tu-i-tamo zalomi koji scan, ciji link 01-2009 izdanja prilazem:

(Scan je u .djvu formatu, reader na

Ako tko zna URL za dload kolekcija ovog magazina, u r welcome ;-)

Pozz

StoneThrower
www.dgmicrosys.com
Reply to
StoneThrower

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5536 (20101016) __________

edo

Da, do sad najbolje stranice za elektroniku. SONSIVRI Mo¾da postoji i ne¹to bolje ali ja ne znam za to.

Reply to
john smith

Usput, koji mcu koristite i za¹to ba¹ taj a ne onaj drugi?

Reply to
john smith

Meni osobno dugo godina je #1 magazin CCI, Circuit Cellar Ink,

a u istoj kategoriji, mozda malo slabiji od CCI-a, je Indijski EFY, Electronics For You,

Na njemackom jeziku, IMHO, cool magazin je ELV:

Inace za sve koje to zanima, popis magazina na

StoneThrower
www.dgmicrosys.com
Reply to
StoneThrower

Ja "pratim" slijedece casopise:

Everyday practical electronics Nuts and Volts Circuit Cellar Elektor

Za Silicon Chip sam cuo puno pohvala ali ga nisam uspijevao nigdje pronaci... Doduse nisam bas ni trazio :-)

Imaju i istoèni susjedi èasopis:

Poz!

Reply to
Tom

hr.sci.elektronika.mikrokontroleri grupa kojoj nedostaju posteri. Dajte malo

se ...

Uzaludan trud. Pred par mjeseci napravio sam malu nagradnu igricu s istom idejom, a da ujedno pomognem èlanovima zajednice koji kubure s lovom (veæina, vjerojatno). Rezultat porazan. Podijelio sam nekoliko (mislim 10-tak) raznih kitova i nakon ¹to je to zavr¹ilo, NITKO ali ba¹ NITKO nije napisao niti rijeèi o tome je li uopæe ¹to probao napraviti s time ¹to je dobio, te ako je, ¹to to...

Prije toga je pokrenut onaj forum OSHCC - mrtvoroðenèe. Zadnji post (od ukupno

112 WOW!) je od 16.03.2010...

Kako ka¾e ona izreka - "Kad svi ¹ute ili je svima sve jasno ili nikome ni¹ta nije jasno..."

Over and out.

- Dejan

Reply to
Dejan

Je li se mo¾e taj èasopis naruèiti u papirnatoj verziji kod nas. Nemam volje èitati ove pdf-ove.

Reply to
sime

Mo¾da smo malo sebièni ili se kriza uvukla i meðu elektronièare.

Reply to
john smith

Mislim da je u ovom sluèaju problem i kvaliteta i kvantiteta. Kriza s tim nema veze, nije bilo bolje niti prije par godina. U ovoj bran¹i hrvatske industrije gotovo da i nema, pa su rijetki pojedinci prepu¹teni sami sebi. Nekad davno radio sam u RIZ-u i mislim da je tamo na vrhuncu bilo zaposleno oko 2-3000 ljudi. Danas valjda sve firme u Hrvatskoj koje se bave elektronikom kao primarnom djelatnosti nemaju toliko zaposlenih, a to je bila samo jedna firma...

- Dejan

Reply to
Dejan

©to je danas uopæe isplativo raditi od elektronike kad kina sve radi u bezcijenje. Industrija je propala tako da ni automatika ba¹ ne cvate. Ovo malo ljudi ¹to rade, rade veæinom po vani jer smo jeftiniji.
Reply to
sime

U pravu ste, i Dejan i sime. Ja bih jos dodao ... ... kako je kod nas jos i problem malodusnosti. Malo tko vjeruje u decentnu zaradu u elektronici u odnosu na kolicinu znanja koje se mora apsorbirati plus cjelozivotno ucenje. Danas bi svaki klinac zelio biti nogometas i milijarder prije 30-te a svaka klinka se od malih nogu uci kako je biti sponzorusa OK. Svi ti klinci i klinke inzenjering shvacaju tek kao malkice bolje od stolara i tokara.

A u biti, nikada prije nego danas nije bilo lakse nabavljati komponente, ja se jos uvijek zivo sjecam poceka 90-tih kada sam nekako mogao uvesti 8051 a

8052 je bio zabranjen za uvoz. Danas imamo i ebay i kreditne kartice i free shipping iz Kine. Pa onda gdje je problem? Osim sto imamo niski nivo interesa (sindrom nogometasa), niski nivo potrebe za znanjem (klinci se zadovoljavaju paljkanjem LEDica i tu stanu), jos imamo i visoki nivo egozima (nakon sto nauce paliti LEDice, klinci nosem paraju oblake i misle da su pocicali sve znanje od Boga osobno).

Daklem, nije problem samo u Kinezima ... Zadrzavam pravo za biti u krivu, stoga molim samo konstruktivne kritike.

StoneThrower
www.dgmicrosys.com
Reply to
StoneThrower

da, zanimljivo! U 80-tima recimo bih sjeo na vlak pa put zagreb u Frankopansku 20 u AS tehnocentar ak se dobro sjeèam. ili kad bi mi kum donio neke ploèice nekakvi restovi od proizvodnje joj èovjeèe kaj je to bilo. Da mi se ne znam kakva sponzoru¹a skinula nebih toliko blejao u nju koliko u te ploèe. Prva stvar koja je radila je treptalo s 2 diode, sjeèam se da mi je srce lupalo bolje nego kad sam prvi put... Kasniji projekti su bili kudi kamo slo¾eniji ali sve dalje sve manje ushiæenja. Zato Jura ka¾e "Sjeèam se prvog poljupca, samo tada sam drhtao..... Dao bih milijun dinara za jedan sekund prvog poljupca" Mo¾da smo i mi hrvati takvi, samo gledamo i ¹utimo dok nas ¹amaraju. Kao da nas nije briga, Veæ bu to netko.. Evo ti èisti primjer (mada ovo nije grupa za politiku, ali samo za primjer) ¹to nam ova vlada radi a mi samo ¹utimo i kao da nas nije briga. ®alosno. A gdje su ti studenti i ti intelektualci koji su uvjek bili nositelji Novih ideja?

Reply to
john smith

[...]

Sve stoji - da samo dodam, cijeli ¾ivot slu¹am kako se ne isplati raditi. Itekako se isplati, samo treba ne¹to ZNATI raditi, te to napraviti dobro i profesionalno.

U ovoj se bran¹i (ma i u ostalima) globalni akumulirani nivo znanja jako podigao, pa su i zahtjevi sve kompleksniji. Tko se primio ovog posla mora raèunati na STALNO uèenje i to svoje skupljeno znanje mora shvatiti kao komparativnu prednost pred brojnom konkurencijom.

Stoga, primite se posla i ne kukajte...

- Dejan

Reply to
Dejan

ideja?

Èuj, to je dosta kompleksno - neæu sad ovdje pisati o svojoj imovini, no mislim da ima puno vi¹e ljudi koji ¾ive daleko lo¹ije od mene, a ne bune se, pa mi se èini malo deplasirano da idem prvi galamiti na ulicu.

Postoje izbori, koji kako im ime ka¾e, slu¾e da se izabere. A mi veæ 20-tak (ok, 17-stak) godina biramo ovo zlo. Ljudi, prvi korak je IZAÆI na izbore i promijeniti ne¹to. Pa èak su i Srbi svojevremeno skinuli Slobu s vlasti !

Sumnjam da mo¾emo pogrije¹iti i izabrati lo¹ije od ovog sad (osim da izaberemo opet isto)...

- while (1);

Reply to
while(1);

iko u

ao bih

.

jer)

losno.

ih

Hehe, Johna ne o politici. Doza u Dnevniku je i previ=B9e =3D)

Kinezi su zakon, kod njih nema politike u onom obliku koji mi poznajemo. Kinezi su zakon!

Kao =B9to ste ve=E6 rekli, mogu potvrditi, kod nas ima dosta/puno lijenih ljudi. Magistar nove generacije =BEeli i=E6i radit u trgovinu bijele tehnike jer ne zna ni=B9ta "raditi" te mu je dovoljna pla=E8a od 2,5t KN(studira/o je, jer je besplatno). Netko s magisterijem ne zna izmjeriti napon na izvoru, unato=E8 tome =B9to ima 4 ili 5 iz Osnova Elektrotehnike... (ve=E6inom su to primjeri ljudi koji su do=B9li iz gimnazije). Mene "pogodi" kada me netko pita, "tko je tebi to pokazao, meni nitko nije"! Eeee, onda izgorim, ta ista osoba mi kasnije ka=BEe kako se u RH s na=B9im zanimanjem ne mo=BEe zaraditi pla=E6a od 1t eura(do=B9lo je do te situacije, zbog >prevelikoga< broja VISOKO =B9kolovanih ljudi koji ne znaju raditi pa ih se mo=BEe potplatit). Gledam, ve=E6ina ljudi s fakultetom(ETF recimo) stavi unutar primarnih znanja u =BEivotopisu, rad s Photoshop-om, hahaha.

Mo=BEemo zaklju=E8iti kako u ve=E6em djelu RH znanje nije IN. Kad bi se moglo cijeli dan kafenisati, vozit skupi auto... Jbga, ipak smo mi in=BEenjeri(ne mislim na =B9kolovanje, na=E8in razmi=B9ljanja) pa vidimo druga=E8ije "osnovne" potrebe. Takva je situacija te mi tu nemamo =B9to popravljati, bolje za nas, manje kvazi konkurencije.

Kinezi su zakon!

Pozdrav, Matej

Reply to
matejz.sb

Ima tu i vjerojatno jo¹ ostataka u naèinu razmi¹ljanja jo¹ od biv¹e dr¾ave. Mada imam utisak da je prije bilo èasno ako ne¹to zna¹ i radi¹, dok je danas IN biti muljaro¹ i na brzinu dièi lovu. U stvari tu poruku nam ¹alje i na¹e pravosuðe ovim cirkusom oko sebe. Istina je da danas vi¹e nema mjesta poloviènim rje¹enjma i stvarno mora¹ uvijek dati sve od sebe i biti u toku. Sreæom danas postoji internet i sve informacije su relativno lako dostupne. Nekad je meni to bio SAM SVOJ MAJSTOR i legenda Franjo Kièiæ, iz kojih èlanaka sam 5 put vi¹e nauèio nego u ¹koli od profaèa koji je do¹ao za nastavnika samo zato jer je odgovarao partiji........ Joj, pak sam se razvezao. Ljudi, ¹ta trenutno radite od elektronike?

Reply to
john smith

Neka, neka, milo mi je vidjeti kako ima ljudi od struke koji vjeruju u struku. Moze i malko politike sto se mene dotice, barem grupu drzi aktivnom (to valjda svi znate, ako je grupa neaktivna dulje od 60 dana onda ju ISP deaktivira ...)

Za po doma: brijem po FriendlyARM-ovoj ploci s Samsung ARM926EJ procesorom (MiniARM), upucavam Android OS na tu plocu, projektiram home-made GPS extender za tu plocu, igram se s National Instrument-sovim USB9006 akvizicijom podataka i brijem znanje LabView-a, a i vjerovatno cu sudjelovati na NXP takmicenju preko CCI magazine ...

Ako nadjem supplier-a za taj Samsung onda idem u vlastitu samogradnju najnovijeg "iPad killer-a" ;-)

StoneThrower
www.dgmicrosys.com
Reply to
StoneThrower

jbte, dok èitam ovakav post, odma se ohladim i izgubim inspiraciju ¹ta napisati, osjeèam se jako sitnim u odnosu na tebe, mada imam skoro 120kg. Nisam znao za ovo da ako nema posta 60 dana da isp bri¹e grupu. Ja se veæ mj dana spremam otvoriti raèun na pay pal-u pa da napravim promet futurlec-u. Eto i tu sam se uljenio i nikako da krenem. Kakva su va¹a iskustva sa futurlec-om ako je netko kupovao od njih, bio bih jako zahvalan da podijeli iskustvo s nama. Vidi mi se da imaju dobre cijene!

Reply to
john smith

g.

promet

bih

PBZ(ili Erste, ne zaboravi OIB ponijeti) =BEiro ra=E8un otvori=B9. Pri=E8ek= a=B9 plasti=E8nu karticu, par dana. Registrira=B9 se preko paypal-a pa pravac Futurlec-a. 5$ shipping bez broja za pra=E8enje. Na =BEalost nisam ni=B9ta naru=E8io do sada.

Just do it! :D

Pozdrav

Reply to
matejz.sb