Kalibracija LCR metra

Trebam kalibrirati svoj LCR metar jer vidim da ima velika odstupanja na nekim mjernim podrucjima... imam kompletan calibration manual kako to napraviti ali za to trebam frekvencmetar (imam), 4 1/2 digit precizan voltmetar (namam) nesto vrlo preciznih otpornika, induktiviteta i kondenzatora (nemam)... Kako to izvesti? Neznam koliko je lako nabaviti precizne dijelove tolerancije 0.1%-0.2%, kondenzatore i induktivitete sa najmanjim mogucim Rs, znaci najblize nuli sto je moguce...

Imam brdo elemenata doma i sigurno bi se naslo onih koji zadovoljavaju ali to nikako ne mogu bez kvalitetnog LCR metra... sto se tice otpornika ako nebi pronasel odgovarajuceg mogu sa vise razlicitih trimera u seriju nastimati tocnu vrijednost ali opet trebam precizan instrument za to...

trebam slijedece:

otpornici: 50E, 560E, 1k, 1k5, 7k5, 19M induktiviteti: 190mH, 1.1H kondenzatori: 47nF, 150nF, 10uF elektrolit

svaka ideja i pomoc je dobrodosla...

pozdrav

Reply to
Fastah

Od mladenaèkih radio-amaterskih dana fasciniran sam mjerenjem induktiviteta i kapaciteta. Onda se je to radilo grid dip metrom, LCR mjeraèi su bili ne¹to o èemu smo samo èuli :)))

Kakav to LCR instrument ima¹, nabaci koju sliku?

Reply to
DZ

BK Precision 875B imas slike na netu da sad ne uploadam...

pozdrav

Reply to
Fastah

Zgodna napravica, posebno mi se svi=F0a podru=E8je za male vrijednosti = induktiviteta.=20 Nadam se da =E6e=B9 srediti instrument, pozdrav.

Reply to
DZ