kako pokupit signal sa svjeæice?

na automobilu! ba¹ bi trebao pokupit sa visokonaponskog kabela!

Reply to
O R O Z

Kapacitivna sprega je odgovor na tvoje pitanje.Na plastiku kabela za svjeèice prièvrsti¹ komadiæ ¾ice i preko nekog veèeg otpora odvede¹ na geit nekog FET tranzistora. Naravno da geit FET-a mora¹ osigurati od prenapona brzim diodama. nakon FET-a stavi¹ neki uoblièivaæ impulsa i .t.d.Pri svakom aktiviranju sjeèice dio energije se kapacitivno prenosi na ¾icu uz kabel svjeèice i aktvira FET,a onda pobudi uoblièivaæ impulsa koji ti daje èetvrtasti oblik impulsa pogodan za daljnu obradu.Osobno nisam imao potrebe to raditi, ali bi poku¹ao na opisani naèin. Nadam se da sam ti bar malo pomogao: Pozdrav!

®eljko
Reply to
®eljko Esert

Koji signal? Trenutak okidanja, struju, napon?

Reply to
Vaso

Meni bi trebao signal koji bi mogao urediti i dovest na mikrokontroler a trebao bi mi onda kad na recimo svjeæici prvog cilindra sijevne iskra probao sam motat ¾icu oko visokonaponskog kabla (to sam negdje èuo) al ni¹ta od toga, nikakav signal, par neupotrebljivih mV struja u kratkom spoju O!

Reply to
O R O Z

ni¹ta

Zavojnica oko kabela nije rije¹enje. Prije æe¹ dobiti ne¹to korisno ako recimo ¹pulu skinutu sa statora nekog motoriæa postavi¹ uz kabel, tako ¹to æe os ¹pule biti okomita na kabel. Razmisli kako se prostire polje oko pravocrtnog vodièa, indukcija obuhvaæenog promjenljivog polja itd....

Reply to
Vaso

Povuci zicu paralelno s kablom... Trebao bi dobiti dovoljno za klasicni komparator tipa 339...

LP!

Reply to
Zoran Boskovic

Hmm...ja osobno vidio tako omotanu zicu na onome daljinskom paljenju auta.... kako uspijeva to iskoristit? Kad sam i ja pokusavao pa sam dobivao...nista...

Reply to
Mystique

Zvuèi dobro!

Reply to
Vaso

iskra

O!

Trik mo¾e biti u samom procesu nastajanja magnetskog polja, a ne u samoj klasiènoj indukciji. U tom sluèaju valjda treba¹ imati vrlo brze sklopove za detekciju nastajanja/nestajanja polja!?

Reply to
Vaso