Kablovinje

Trazio sam primjernu grupu i ova je najblize sta sam nasao. :)

Dakle, treba mi oko 15 metara kabla da privremeno sprovedem struju iz kuce u garazu. Koji kabel da uzmem, s obzirom da bi bio izlozen kisi i suncu preko ljeta. Kabel bi isao po zraku i maksimalno 700W bi koristio odjednom (ubodna pila,terolitka...) Tnx.

Reply to
mika

Jeftinija varijanta,pgp i sajla

Reply to
zdr

Trebas trozilni kabel 2.5 mm2, moze biti puni presjek (PGP), ili licnasti, lakse je raditi licnastim, spojis na jedan kraj utikac a na drugi kabelsku uticnicu (kuplung) i preko zime kad ga ne koristis mozes ga za 10 minuta iskljuciti i spremiti... Povezes ga na sajlu ili pocincanu zicu 2mm i nemas problema....

Reply to
Sinisa Platz

Za to valja bilo koji kabel, i barem 10 godina mu nece biti nista. Bolji je ako nije crn i nije gumeni.

Reply to
Petar Bjelèiæ

uce

nom

bas crn treba biti, jer su skoro svi crni otporni na UV zracenje, a bijeli/sivi su samo vrlo rijetki otporni na UV zracenje gore netko napisao PGP (ili NYM), a taj je bijeli/sivi i nije otporan na UV zracenje. za izlozenost suncu bi trebao biti gore spomenuti elkalex (koji je teze dobavljiv za male kolicine, i imaju samo velike presjeke

16-70mm2), PP00 (najlakse dobavljiv, NYY) ili slican. za navedeno opterecenje ti je dovoljan i 3x1mm2, ili 3x1,5mm2, kako koji tip kabela ima najmanju dimenziju.
Reply to
zg828

Hvala svima na pomoci.

Kupio sam PGP 3X2.5mm2, nadam se da ce izdrzat do rujna. Cini mi da sajla nije potrebna, uzeo sam 20m pa cu pustit da ide labavo s balkona od kuce prema nizoj garazi

Reply to
mika

Ti si rasipnik. A izdrzat ce do rujna, mislio si valjda na 2023.

--
Veliki umovi raspravljaju o idejama
Prosjeèni umovi raspravljaju o dogaðajima