Izrada plocica

Pozdrav svima!

Jedno pitanje oko izrade plocica. Cime vi rezete plocice iliti cime je
najbolje i najlakse to napraviti?

Hvala!

Pozdrav,
Boris

Re: Izrada plocica

Najstariji nacin, zarezes necim ostrim, pa prelomis na ivici stola. Inace,
kada secem, radim to malom modelarskom busilicom. Imam za nju malu kruznu
testeru.

Re: Izrada plocica
Ah, pa to si ti frende *Boris*,

ranije sam koristio onu malu testericu iz školskog pribora za tehničko, ona
u obliku slova U a sada koristim dremel za to, ispadne ok i onako i ovako
al dremel je naravno bolji, imam nosač za to, fixiran dremel i samo guraš
pločicu, ispadne superravno, nema potrebe čak ni za naknadnom obradom.

A moĹže i skalperom polako i oprezno ali ne ispadne baĹĄ lepo.
--
25.5.2007 16:11:29
Živi bili...

Re: Izrada plocica

Vitroplast (FRx) sa stolnim škarama za lim.
Pertinaks se može rezat škarama samo ako se zagrije,
u protivnom puca.

Site Timeline