Ciscenje kontakata daljenskog

Pozdrav, Cime je najbolje ocistiti kontakte na daljenskom upravljacu? Imam Kontakt 60 i Kontakt WL, da li se moze to iskoristiti)

Unaprijed hvala na odgovorima.

Pozdrav, Mladen

Reply to
Mladen K.

Ja sve rastavim i operem u detergentu za pranje rublja. Znaci kuciste, gumicu tipkovnice i elektroniku. Poslije je daljinski kao novi, plus sta fino mirisi :) f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

Alkohol i ovi sprejevi skinu grafitni sloj na gumici. Operi kako ti je rekao Filip. Ja koristim deterdjent za sudje. Sve dobro osusi (1 dan na zraku ili fen).

Lp

Reply to
'ajde

Postoji li ¹togod sa èime se mo¾e obnoviti potro¹eni kontaktni sloj na gumicama.

Reply to
Solitaire

Ja koristim Graphit spray ali i on nakon nekog vremena zalijepi kontakte jer nije tako otporan kao originalni sloj.

Reply to
Abrgeza

Ja sam to radio sa najmeksom grafitnom olovkom, 2b cini mi se...i radilo ok...nakon nekog vremena moras opet...al drzi dost dugo... :-)

Reply to
Mystique

iz iskustva:samo treba protrljati novcanicom od 100kn i pravac po kineza.jos ti i ostane oko 70 kn. :-). uglavnom sva rjesenja su kratkoga daha pogotovo u novije vrijeme kad je grafit i na PCB-u.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Na svaki kontakt nalemiti

:)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

moze ako pcb nije u dva-tri sloja grafita i laka pa nemas "za sto" zalemiti ,a bakar je negdje na pocetku price i ne vidi se.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras