izracun

Pozdrav drustvo!

Imam bateriju (olovni akumulator) 12 V, 41 Ah Baterija napunjena 100 % (13 i sitno V) Imam potro¹aèa 200 mA

Za koliko vremena æe napon na bateriji pasti na 10 V ?

Molim prijedloge i nacine razmisljanja za izracun :-)

Reply to
sipa (wifi)

Pa stavi potrosac, cekaj par dana (cc 8) i mjeri napon. ;) Garantirano najtocniji nacin.

P.S. Pun akk mora imati13.8V (ovo nije sala)

Reply to
krak

To se nemoze izracunati jer ovisi o svacemu (npr. temperaturi, promjeni struje s naponom...). U principu 41Ah/0.2A=200h ali kod tih malih struja baterija se zna ponasati kao da ima veci kapacitet.