Isto pitanje po ne znam koji put :-)

Gdje nabaviti takvu valjda kositrenu zicu za premosnice... bas sam opustosio plocu od jednog monitora pa su ostale samo te premosnice... tak su krasne zice a nikako da nadjem takvo sto ili na kolutu ili ravne sipkice pa da se reze i savija na potrebnu duljinu... rucno kositrenje recimo zice od utp kabela ne ispada tako lijepo kao ovo... bas su prekrasne... svijetle i jednolike ravne povrsine... ne oksidiraju i ne potamne s vremenom...

kak se to cudo od zice zove na engleskom da potrazim na jebeju ak nema nigdje kod nas...

pozdrav

Reply to
Fastah

Ovako nekako?

Ima toga po hobby shopovima, npr:

Toni

ma braaaavo !!!... "tinned copper wire" je kljucno za pretrazivanje... ja sam pronasao ovo

da vidio sam raznih zica za raditi bukete cvijeca i aranzmane ali nisam bio siguran jel vidljiva da nije ko cekas pa da mi svijetli po plocici :-)

hvala jos jednom... konacno misterija rijesena :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Interspar, odjel s uredskim priborom. Imaju 4-5 debljina ¾ice, 10 metara je oko 15 kn, vodljiva i lemljiva. :) U¾ivaj!

:)

jos samo da se sporazmem s trgovkama kaj trebam :-)

hvala puno...

pozdrav

Reply to
Fastah

Trgovkinja æe to prepoznati kao srebrna ¾ica za izradu nakita. :)