Stedne zarulje po n-ti put

Daklem,

imao sam stedne iz Chipoteke, Samsung nesto, sve pokrepavale unutar godine dana, mozda i manje.

Radi se o staromodnim lusterima, u kojima nema zraka, jedva da zarulja stane, a hladjenje nikakvo.

Pitanje: postoje li kod nas ili na ebayu ili slicnom postene stedne zarulje tople (warm) boje, dakle oko 2700K, koje se ne griju previse i stvarno garantiraju par tisuca radnih sati and/or paljenja i gasenja...

Hvala!!!!!!

Reply to
Dakky

To nije dobro.

U kupaoni imam osramovu 23W koju sam stavio prije 7 godina i ne gasim je. Neke crknu za godinu, neke za 3, nema pravila. Te su jeftine, reda 20kn u metrou.

Vecinu zarulja koristim philips koje svijetle cistom bijelom bojom i te su najjaèe po lumenima, i jer su mi trebale manje, kojima je cijev smotana u spiralu. Po dvije stavljam u plafonjeru pa se dosta i grije, traju oko godinu dvije, ali nisu cestio ukljucene. Neke crknu brzo, neke traju par godina uz slabije svijetlo jer se pocetak cijevi zatamni. Te kostaju oko 50kn.

Zarulje koja ne grije nema, veci dio snage pretvara u toplinu, znaèi jaèa ¾arulja, jaèe grije. Toplinu zraèi fluo cijev i sama svijetlost, elektronika vrlo malo. Grijala bi i da svu energiju pretvori u svijetlost, jer tada bi grijala apsorpcija svijetlosti.

Inace, fluo cijev duze traje, i jace svijetli ako je vruca, a elektronika krace, i obrnuto. Na vanjskom svijetlu svake zime moram mjenjat sijalicu, iako je zimi i ne gasim, jer ako se ohladi na minus, kod ukljuèenja trpi istezanje, magla ulazi u elektroniku, stvara kondenzat.

A garanciju o broju sati bi trebali tiskat na meksem papiru. :-)

Reply to
Petar Bjelèiæ

Ima¹ na ebay-u LED ¾arulje sa daljinskim za 5-6 dolara. Hebe¹ ¹tedne ¾arulje, to je ¹kovaca. Led uzmi.

Reply to
Toni

Dana 30.7.2012. 9:44, Toni je napisao:

Ne jer bi HEP i proizvoðaèi propali. LED nemaju snage. Jedno pi¹e drugo vidi¹.

Reply to
Dario

2006.g. kad sam useljavao u novi stan sam sve ¾arulje zamijenio sa ¹tednim Osram ¾aruljama i do sad (kuc kuc o drvo) mi nijedna jo¹ nije krepala... Za boju svjetla ne znam, sjeæam se da su bile cca 35kn komad.
--
live long and prosper
Reply to

Ja se rije¹avam klasiènih ¹tednih sijalica i stavljam LED, iskljuèivo SMD Corn Warm White. U lusteru recimo 3 komada po 5,5 W svijetle vi¹e nego dovoljno, 5 komada je previ¹e svjetla. Gdje je jedna sijalica dovoljno (¹pajz, kupatilo, manja soba.....) stavim od

9 ili 12 W. Jedino mi vijek trajanja nije poznat dok se ne uvjerim, kratko ih koristim. Ono ¹to pi¹e u karakteristikama o trajnosti ne uzimam zdravo za gotovo, uvjerio sam se na obiènim ¹tednima raznih proizvoðaèa. Vidjet æemo za koju godinu ;-)
Reply to
zlatko

Ja sam bacio sve stedne zarulje osim na vanjskim lusterima i vratio klasicne sa zarnom niti. Na svim zatvorenim lusterima gdje je bila stedna zarulja metalni vijci iznutra su jednostavno "pojedeni". Ne znam opisati sto se dogadja no znam da stedne zarulje isijavaju nesto dok rade. U hodniku koji je manji prostor osjetio sam cudan miris kada stedna zarulja radi, kao jonizirani zrak. Vratio sam klasicne zarulje jer stvarno imaju najprirodnije svjetlo, kada ih budu ukidali, kupicu si sleper obicnih zarulja jer ove stedne vise ne budu isle u moju kucu

Reply to
Grga

Nema problema, u EU su se dosjetili rje¹enju i sada su normalne ¾arulje deklarirane kao grijaæa tijela. :-)

Normalne ¾arulje FTW ;-)

Reply to
drstoka

:))) f