Popravak daljinskog

Jel netko probao ove stvarcice da podijeli iskustva?

http://www.ebay.com/itm/Key-pad-repair-KIT-for-TV-video-or-audio-Infrared-remote-controllers-/221343216562

http://www.ebay.com/itm/KEYPAD-FIX-Permanently-Repairs-All-Rubber-Keypads-/290658760252

http://www.ebay.com/itm/Conductive-Carbon-Glue-For-Keypad-rubber-keypads-Repairs-Wire-No-Soldering-Iron/251421473397?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D19839%26meid%3D4117966638391162807%26pid%3D100005%26prg%3D8934%26rk%3D2%26rkt%3D5%26sd%3D290658760252%26

Re: Popravak daljinskog

Ispod tipke koja ne radi samo stavis metalnu foliju, 'svijetli papir'
iz kutije cigareta se je pokazao boljim od alu-folije.
--
Chupo

Re: Popravak daljinskog

Re: Popravak daljinskog
says...

Vidis, toga se nisam sjetio. Vidio sam negdje i da se moze s grafitnom
olovkom a trebalo bi raditi i vodljivo ljepilo.
--
Chupo

Re: Popravak daljinskog
On Tue, 14 Jan 2014 22:13:57 +0100, Gaghigno wrote:

Nikad mi ne bi palo na pamet, hvala :)

Re: Popravak daljinskog

imao sam par pokusaja ali redovito otpadne kroz neko vrijeme i aktivira
tipku... koristio sam cijanofiks za ljepljenje na gumu...
mozda ima nesto bolje za zaljepiti da ne otpadne sa pritiskanjem i ne
zaljepi se za plocicu?

pozdrav

Re: Popravak daljinskog

Ja sam koristio Loctite, mislim da 401:

http://www.onlinebearings.co.uk/images/P/loctite_401_lg.jpg

Inace vec dugo trazim Loctite u takvom pakovanju od 20 g sa zatvaracem
ali po ducanima ima samo onih jednokranih pakovanja od 3 g. Neko mi je
tu reko gdje bi se moglo naci drugih pakovanja ali tamo jos nisam
pogledao.
--
Chupo

Re: Popravak daljinskog

ma ja koristim Loctite Super Bond Universal ili ono zuto UHU ovisi sta vec
nadjem u ducanu u onim malim pakiranjima 3g... i tako mi se pola osusi pa bi
mi bilo glupo bacati kad bi imao vece pakiranje...
ima neki hint gdje to drzati da ne propadne i ne zasusi se... ponekad se
desi da jednostavno nestane kao da ishlapi a skroz je zatvoreno...

kaj je to 401 bolje ili ?

pozdrav

Re: Popravak daljinskog

Upravo je to razlog zasto trazim Loctite bas u ovom pakiranju. U tom
pakiranju se ljepilo ne zasusi ni nakon 5 ili vise godina. Prije par
godina su jo dodatno poboljsali nacin zatvarana pa sad saraf ima ko
neko koljeno - kad okreces se otpor poveca pa onda 'uhvati'. A kad ga
ne koristis se, kao sta pise, cuva u frizideru.

Osim toga, cijena u tom pakiranju je za 20 g samo malo veca nego je
cijena za pakiranje od 3 g.

Znam da ima 50 vrsta Loctite ljepila a isprobao sam samo 401 i jos
jedno, ne sjecam se koje, a za 401 znam da lijepi prakticki sve. Do sad
sam naletio samo na jednu vrstu plastike koju s tim tipom Loctite-a
nisam mogo zalijepiti.
--
Chupo

Re: Popravak daljinskog

imaju valjda nekoliko stotina vrsta u katalogu...
401 je sa naglaskom na celulozne materijale...
ja koristim uglavnom 406, taj je s naglaskom na gumu (uglavnom lijepim
brtve)

malo je nespretan za lijepljenje plastike kao ona u koju se pakiraju sitni

tubica cijanokrilatnog ljepila...

u temperaturi toliko koliko u VLAZI...

nisam nigdje vidio u prodaji...

po meni rame uz rame glavni konkurent Loctiteu je Pasco Fix, no i to je

uzimam u Samoboru)

je uporaba kvarcnog pijeska ili jednostavno turpiju u ruke i naribajte si
plastike  u prah za filiranje rupa :)

mislim da vam je to dosta informacija :P

Re: Popravak daljinskog

http://www.ebay.com/itm/Silicone-Thermal-Conductive-Heatsink-Grease-Paste-Compound-Sticky-Glue-/121155304226?pt=US_Thermal_Compounds_Supplies&hash=item1c356b3b22

starcima renovirao daljinski od TV-a, program + / - i volumen + / -  prije

Re: Popravak daljinskog

ovo je sto najvise volim... u odgovoru kad se stavi link na ebay... svaka
cast :-)

hvala na savjetu... narucujem ovaj silikon... nije skupo a mozda ce
posluziti i kod neke restauracije ;-)