indikator rasvjete - luxomat

Gdje kupiti senzor, luxomat za paljenje rasvjete, ali ne onaj koji reagira na pokret, veæ da pali rasvjetu kad padne mrak? Vidio sam negdje na newsima, èini mi se, da se mogu modificirati oni jeftini iz Peveca, Bauhausa..Ima li netko link? Po moguænosti, 12V ( za solarni sustav )

Reply to
Novi

12 V ce biti svuda ili je 12 V pobuda a palis 220 V... ili nesto trece ?

ako pokrece sklop 12 V onda je to lagano napraviti samostalno... foto element, tri otpornika i operacijsko pojacalo. dva otpornika na jedan ulaz, otpornik i foto element na drugi ulaz a na izlaz stavis relej ili za vecu brzinu neki triac ili tiristor.

za 220 V bi trebao odvojiti 12 V od 220V nekim traficem ili optokuplerom ili necim trecim... ako zelis sam raditi. za to netreba plocica cak :)

-- Petar Klicov, makni SPAM za reply kaciga glavu ?uva, a ?ta ?uva kacigu !??!?

Pero

ero

Imas u TEP-u, potrazi adresu jel su se preselili!

Reply to
ziga

12 V pobuda, i 12 V potro¹aè-¹tedna ¾arulja
Reply to
Novi