trajnost rasvjete u LCD monitorima

Koliko traje pozadinska rasvjeta na LCD monitorima? Zanima me za sve dostupne tehnologije rasvjete. Mo¾e i aproksimativno (otprilike), ali bolje prosjeèna, minimalna i maksimalna zabilje¾ena.

Hvala unaprijed

Reply to
:SuperBLUE:

Minimalna zabiljezena trajnost:

Reply to
Bruno Babic

proizvodjac nije nigdje definirao koji je vijek trajanja ni matrice ni backlighta, niti ocekivano trajanje.... konkretno mogu rezi za Samsung, Benq, LG, Belineu i Asus :) mislim da je dovoljan uzorak ;)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Ja bi rekao cca 15-20 tisuæa sati,a opet ovisi da li je radio u komadu ili se pali i gasi svakih nekoliko sati.U firmi radi po 12 sati u komadu ,evo veæ 3 godine.

Reply to
Manu

Neznam odgovor na tvoje pitanje :), al mene bas zanima kolko dugo ce trajati led osvjetljenje i kad ce mu pocet intenzitet drasticno padat...

--
®ivot nije FER.
Reply to

A, koliko je prosjeèno ili otprilike potrebno vremena da se degradira kvaliteta "neonke" u LCD monitoru?

Reply to
:SuperBLUE:

Kvaliteta neonke u LCDu se degradira onog trena kada se prvi puta monitor upali i ima tendenciju degradiranja èim je du¾e upaljena :-) Efekt degradacije ne vidi¹ sve dok se ne dosegne "kritièna toèka" i u tom trenutku neonka se gasi ili u iznimnim sluèajevima poèinje treperiti ¹to ti doðe na isto. Veæinom crnilo na rubovima neonke odaje jel pred rikavanjem ili nije. U intenzitetu svijetla monitora se ne vidi ni¹ta. Koliko æe proæi vremena do rikavanja po mojim iskustvima ovisi najvi¹e o kvaliteti lampi ugraðenih u pojedini monitor. Recimo, ja sada koristim LCD kojeg sam kupio prije dosta godina polovnog i jo¹ uvijek radi i to upravo pripisujem kvaliteti(cijeni) dok sam mijenjao lampe na puno monitora koji su bili mlaði.

Reply to
The Unbound

Mislim da je za bolju LED rasvjetu prosjeèni rok trajanja oko 100000 radnih sati ili moguæi 0-500000 sati, ali nemam ba¹ sve potrebne informacije o tome.

Reply to
:SuperBLUE: