Indikator nestanka struje

Trazio sam bezuspjesno na google shemu ovakvog sklopa.Trebao bih naprviti sklop koji ce aktivirati neku zujalicu kad nestane 220 V.Zujalica bi se napajala dodatnim izvorom 12V. Nebi stavljao relej koji bi bio neprekidno vezan na mrezu i to odradio bez problema vec bi htio pomocu recimo optokoplera ili triaka i sl. Ako netko ima ideju ili link bio bih zahvalan

Reply to
ivan.mail

Optokaplerom mozes detektirati nestanak 220, treba ti otpor na ulazu 220 i pojacalo iza, ali trijacu tu nema mjesta. On kad provede, vise se gateom sa njim ne moze upravljat ako je napajan istosmjerno.

Imas maleckih trafica manje od 1w 220/9v, iza toga gretz i kond od

1000mikra, dobio si napon 12v dok ima 220. 12v koje imas iz svojeg izvora spoji u seriju tom naponu, + i + zajedno, na izlazu ce biti nula dok ima 220 a kad nema onda ce biti 12v. Tu spoji buzer. Ako naponi bas nisu isti nego se javlja greska od 1-2v, pa buzer zvoni, uzmi cenericu malo vecu od napona greske i preko nje spoji buzer.
Reply to
=?iso-8859-2?Q?Petar_Bjel=E8i=

"Petar Bjelèiæ" je napisao u poruci interesnoj grupi:fdm9ti$lnq$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Da, razmisljao sam i o takvoj varijanti istina iza trafica i gretza sam mislio stavit mali releic,ovo vase je cini mi se elegantnije rjesenje. Hvala

Reply to
ivan.mail

Ako treba¹ svjetlosnu indikaciju nestanka, kupi one famozne 'panièarke' ¹to se ugraðuju u stubi¹ta, imaju u sebi i akumulatore. Ako ba¹ treba¹ zvuènu, preradi joj izlazni dio.

Reply to
Vaso