Ima li kod nas...

nekakvo ovakvo napajanje za kupiti:

htio bi poku¹ati pokrenuti pc na bateriju auta.

Reply to
Domagoj

Ima, odnosno moze se naruciti u Ruttalu

I ja trazim neku jeftiniju soluciju.

burke

Reply to
burke

Tihi je jedno vrijeme izradiova napjanja za pc koja rade na 12V, cijena je bila jako pristupacna.

Reply to
Fire

U poruci: dqqh4a$9e7$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, Domagoj je napisao/la:

: nekakvo ovakvo napajanje za kupiti: :

gory=12VDC&linenumber=15 : : htio bi poku¹ati pokrenuti pc na bateriju auta.

Ja sam radio nesto slicno. Poslao sam ti mail. Napravio sam par komada, rade bez problema.

Nisam vidio da ima toga kod nas za kupiti... :(

-- Tihomir Krizan

Reply to